Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, ik vond dat (plotseling) Antwaarps eigenlijk wel hilarisch.Ik kwam gewoon niet in het verhaal door dat accent. Sinds wanneer heeft Rami zo'n (Antwerps?) accent. Alsook, gans die verhaallijn strookt toch ook niet met zijn personage.

Amai William dat is een personage van 2015-2016. Hoe hebt ge die link nog gelegd?Tommeke gaat gelijk krijgen. Er klopt iets niet aan dieje Cézar... Misschien een zoon van William?

Lijkt mij beetje dezelfde tiep van wat ik nog herinner.Amai William dat is een personage van 2015-2016. Hoe hebt ge die link nog gelegd?![]()

Gewoon failliet laten gaan. Maak er idd gewoon een koffiebar van, ipv zo een onnozele wijnbar.Met welke investering denken ze eigenlijk meer volk te lokken naar de Withoeve?
Toch ff moeten terugspoelen om goed te zien.Thuis goes horror styleDat schilderij vandaag op het einde was best creepy.Toch ff moeten terugspoelen om goed te zien.

Mss het einde van het jaar “30 jaar thuis!”Dat schilderij vandaag op het einde was best creepy.Toch ff moeten terugspoelen om goed te zien.