Thuis

Thuis

Ik kwam gewoon niet in het verhaal door dat accent. Sinds wanneer heeft Rami zo'n (Antwerps?) accent. Alsook, gans die verhaallijn strookt toch ook niet met zijn personage.
Ja, ik vond dat (plotseling) Antwaarps eigenlijk wel hilarisch. 😅

Ik heb al sinds dag 1 moeite met Rami, omdat dieje mens twee druppels water lijkt op Super Mario Bros. Ik heb hem nooit serieus kunnen nemen.

Once you see, you cannot unsee. It's a me, Ramio!

Zou Jeroen Van Dyck een blijver zijn in Thuis?

Peter zal weldra wel iets beginnen met Marie, en dan zal Christine wel bij Cody belanden.
Selin zal dan (ziekelijk) jaloers worden en we hebben weer een verhaallijn.

Cézar wordt in ieder geval de nieuwe bad guy, was gisteren op het einde van de aflevering over duidelijk. We kunnen het helaas ook nie echt afleiden uit de begingeneriek. Bij de vorige konden daar personages in en uit gehaald worden waardoor men wel nog wat kon afleiden of het personage een blijver is. Met de huidige generiek staat alles 'vast'.

Nu weet ik wel weer dat ET nooit 'ET phone home ' heeft gezegd maar 'ET home phone' en dat de aflevering van gisteren nr 6000 was omdat het cijfer 6000 geregeld werd gebruikt in conversaties.

Laatst bewerkt:
Er wordt nogal wat afgemuild in Thuis de laatste dagen.

Lynn is een stookster en Christine is af en toe nog eens de zotte rosse. 😇

Waar dan de mannen van de vuilkar in hun werkoutfit ene komen drinken na het werk... Niks tegen de mannen van de vuilkar, btw.

Het zou leuk zijn om Femke eens iets anders te zien doen. En Rosa gewoon niet meer te zien eigenlijk.

Terug
Bovenaan