Thuis

Thuis

mijn gok gaat toch ook naar iemand uit het ziekenhuis, dus ofwel Brik (maar ligt er wel dik op) ofwel Cody, die sluit ik ook niet uit. Maar zal eerder Brik zijn denk ik. Of toch de Robin, aangezien Judith haar zus verteld had over die blauwe plekken van Therese.. Maar eigenlijk tot verkrachting zie ik die jongen niet in staat, dus ik ga voor iemand uit het ziekenhuis.

Ist geweten dat het Ilias is die terugkomt?

Ik denk niet dat het Ilias is hoor die terugkomt, waarom zou die plots weerkeren trouwens. Handige woning trouwens voor iemand met één been.
Maar wie kan het dan wel zijn die eerst Niels op de hoogte brengt?

In het voorstukje voor vandaag, zie je iemand achter Marie lopen.

Of ze doen vermoeden dat het de verkrachter is, of het is gewoon haar zoon dat ze mee gaan lopen is.
Mocht het effectief die verkrachter zijn, dan kan je Vince niet schuldig bevinden.

Donker in de maand Mei, dat is al later dan zijn enkelband toelaat.

Ik zie eerder in de seizoensfinale gebeuren dat Femke wordt aangevallen, maar dan Cody net op tijd is om haar te redden, en ze dan eindelijk een koppel worden. Of zoiets :D

Zou Brik familie kunnen zijn van Cesar ?

Mijn neef is ook een nicht, en mijn vader is een dokter.

Brik kan mss eentje van meneer doktoor Dedecker zijn. Net gewone werkmens, Marianne zakt in de grond van schaamte.

Ik gok op Cézar, voorgevoel, weet niet waarom.

Brik is de verkrachter. En allicht wilt hij het nog in de schoenen van Cody schuiven door dat gedoe met het ziekenhuis. Allemaal slachtoffers met een link met Cody.

Ik zeg hier al dik een week dat het Andreas is door alle testosteron die hij stiekem spuit bij z'n krachttraining. Zou het kunnen na vandaag of is het weer op't verkeerde been zetten?

Ik gok dat het iemand is die niet in de intro zit, want anders moeten ze die weer aanpassen. 😇

Na vandaag neig ik ook meer naar Brik, wat ik spijtig zou vinden want zo'n personage brengt wel wat leven in de brouwerij.

Andreas heeft heel sterke waarden en normen. Die is het zeker niet. Heeft ook de meisjes erg beschermd in het café.
Ze willen met zijn online afwijzing en Rosa haar opmerking gewoon wat verdacht maken bij het publiek, maar slaat verder nergens op.

Cody ook niet. Ze gaan Niels Destadsbader echt geen serieverkrachter laten zijn die dan ook nog eens de intro zingt...

En idd, Brik zit niet in de generiek, 100% dat die het is.

Terug
Bovenaan