Thuis

Thuis

Ik zeg hier al dik een week dat het Andreas is door alle testosteron die hij stiekem spuit bij z'n krachttraining. Zou het kunnen na vandaag of is het weer op't verkeerde been zetten?
Maar dan Rosa verkrachten, dan moet je hopeloos zijn. Met alle respect natuurlijk.

Had Claire Brik ook niet wat belachelijk gemaakt in dat Italiaans restaurant, door daar vlot Italiaans tegen te praten terwijl hij er niets van snapte?
Misschien wordt zij ook nog slachtoffer en beïnvloedt dat verder de snode plannen die ze heeft met Cézar (in de seizoensfinale)?

Hoop dat ze het niet te lang meer gaan uitmelken
Ja, denk er hetzelfde over. Maar we zijn nog 6 weken verwijderd van de seizoensfinale, dus vrees ervoor. Ik denk dat we nog wel enkele weken te gaan hebben voor we het zullen weten. :)

Mij lijkt het Brik te zijn: hoe alles in scene is gezet, lijkt mij dat het meest waarschijnlijke. Maar juist daarom kan het nog een verrassing worden als het toch iemand anders blijkt te zijn? Cody of Cézar dan... Maar lijken mij geen karakters te zijn die serieverkrachter kunnen zijn (ondanks hun verleden).

Kim Van Oncen zou maar 2 seizoenen gaan meedraaien, dus misschien sneuvelt die nog in de seizoensfinale? Het zou kunnen dat Brik die alsnog iets gaat aandoen, gezien hij in het café bij haar een extra job heeft.

Ik zie op de social media van Thuis ook vaak de naam van Andreas passeren. Lijkt mij nu toch wel sterk da hij het zou kunnen zijn maar zeg nooit nooit tegenwoordig. Alles kan in Thuis.

Wist ook niet dat Kim Van Oncen maar 2 seizoenen ging mee doen in Thuis. Grote fan van haar maar de rol die ze hier heeft is toch in ieder geval nie de beste. Waarmee ik dan weer tot volgende vaststelling kom: die trailer is toch eigenlijk echt slecht gemaakt?? Als er (vaste) personages bij komen of er uit gaan, dan krijgen ze die toch nie uit die huidige trailer. Bij de vorige kon ge da direct fixen.

Idd, is lastiger met deze trailer.

Andreas lijkt het me echt niet. Die heeft nog genoeg bagage voor verhaallijnen. Die Brik, wat doet die eigenlijk verder voor de soap? Als hij niet de verkrachter zou zijn, zou hij 0.0 waarde hebben.

Niels is ook met redelijk wat bombarie aangekondigd om in Thuis mee te spelen. Die gaan ze er sowieso niet al gaan uit schrijven. Ik denk dat Niels voor vele jaren gaat mee spelen (lijkt mij toch de bedoeling te zijn)? Brik is een gastacteur net zoals César, dus die kunnen er sowieso al vlot uit gaan.

Net dat zou het heel sterk maken van de scenaristen. Brik zou veel te voor de hand liggend zijn.

In de thuisgroep op Facebook verdacht er iemand Harry. :rofl:

Terug
Bovenaan