Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar wel goed om een paar weken te vullen he 'mannekes'Die dartscup is het slechtste subverhaal ooit![]()
Ja, maar, gaat Sam nu winnen en het huis kopen? Want daar willen ze toch naar toe werken.Die dartscup is het slechtste subverhaal ooit![]()
We weten allemaal dat ze de schatkaart van Cois heeft gevonden en het geld dus eigenlijk al heeft. Ze moet gewoon voorkomen dat Marianne haar te slim af isJa, maar, gaat Sam nu winnen en het huis kopen?
Mijn water zegt me dat Nora, de mama van Zihame, dat huis zal kopen.Ja, maar, gaat Sam nu winnen en het huis kopen? Want daar willen ze toch naar toe werken.
en plusmama van Silke (en dus bijgevolg ook Niels, gezien het een tweeling is)Mijn water zegt me dat Nora, de mama van Zihame, dat huis zal kopen.
En ze staan allevier ook in de generiek, dus zullen waarschijnlijk ook meer in beeld komen.en plusmama van Silke (en dus bijgevolg ook Niels, gezien het een tweeling is)
Goed gezien, zou zeker ook best kunnen

Soms is de kampioenenlogica ook logicaFrank: ge zou de roos kunnen gooien maar dat zou ik niet doen, ik zou gaan voor 18 dubbel 16
Sam: wobbel wobbel WOEPS -> roos -> naar de finale!
En Karin Baert droogt een studentje af met Darts en zit in de halve finale van een tornooi dat al 2 weken bezig is, waar gaan we dat opschrijven.
Tis ook wel straf dat daar al 2 weken vollenbak tornooi gespeeld wordt, tot op het punt dat angele een burnout ga krijgen, maar ze zijn wel pas begonnen bij de 16de finales, waardoor er nu zo'n 30 matchen gespeeld zijn, en deze week dus zelfs maar 6 matchen. Karin de advocaat moet dan de halve finale spelen tijdens de werkuren omdat "het anders te druk is en het schema moet gevolgd worden". Like wtf.
Ze staat nu wel in de finale tegen "Darting Didi"Sam: wobbel wobbel WOEPS -> roos -> naar de finale!

Het niveau waarmee ze gooien (die combinaties!) zijn echt wel wereldniveau met momenten.Frank: ge zou de roos kunnen gooien maar dat zou ik niet doen, ik zou gaan voor 18 dubbel 16
Sam: wobbel wobbel WOEPS -> roos -> naar de finale!
En Karin Baert droogt een studentje af met Darts en zit in de halve finale van een tornooi dat al 2 weken bezig is, waar gaan we dat opschrijven.
Tis ook wel straf dat daar al 2 weken vollenbak tornooi gespeeld wordt, tot op het punt dat angele een burnout ga krijgen, maar ze zijn wel pas begonnen bij de 16de finales, waardoor er nu zo'n 30 matchen gespeeld zijn, en deze week dus zelfs maar 6 matchen. Karin de advocaat moet dan de halve finale spelen tijdens de werkuren omdat "het anders te druk is en het schema moet gevolgd worden". Like wtf.
Zombie cois maakt zijn intrede op 31 oktoberTijd dat er nog eens een bad guy opduikt want aan dit tempo is gras zien groeien nog interessanter.
Paulien is teveel de goede weg aant opgaan en geen zin in 'zo moeder zo dochter' scenario. Christine ja waarom niet, moet wel eerst uit bevallingsverlof komen natuurlijkOf ne nieuwe Pierre.
Of wanneer maken ze van Paulien en/of Christine een psychopaat. Toch al genoeg tekenen geweest in het verleden die in die richting kunnen wijzen.
Ik geef het door aan de thuis redactie.Zombie cois maakt zijn intrede op 31 oktober
Da is nog het beste van al. Die is de zenuwinzinking nabij door een simpel casual dartstoernooi te organiserenTis ook wel straf dat daar al 2 weken vollenbak tornooi gespeeld wordt, tot op het punt dat angele een burnout ga krijgen

Christine die haar kleine versmacht met een kussen, en Adile bij wie de stoppen doorslaan en Paulien en dan zichzelf vermoordt?Of ne nieuwe Pierre.
Of wanneer maken ze van Paulien en/of Christine een psychopaat. Toch al genoeg tekenen geweest in het verleden die in die richting kunnen wijzen.
De afleveringen van thuis zijn wel plezanter als je shotje drinkt iedere keer dat Angele 'mannekes' gebruikt.Da is nog het beste van al. Die is de zenuwinzinking nabij door een simpel casual dartstoernooi te organiseren
Christine die haar kleine versmacht met een kussen, en Adile bij wie de stoppen doorslaan en Paulien en dan zichzelf vermoordt?