Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield
Well-known member
Da ze robrecht is in dezelfde kelder steken als die didier van vorig jaar en we dan terug doen alsof ze beide niet hebben bestaan
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bwa. Ze is superijdel, into sex en egoïst eerste klasse.Uber bitch Karen die gelijk een pubertje verliefd wordt op ne mottige student die anonieme berichten stuurt wtf. Totaal ni realistisch.
Zoals zo vaak bij Thuis rekken ze het weer veel te lang.Ik vind vooral die verhaallijn van unhappy Joren die zogezegd Zihame heeft aangereden serieus men kloten uithangen. Als ge stopt met twee en mniuten rondkijkt en ge ziet geen mens liggen dan hebt ge geen mens aangereden he ffs seg.
Cois PelckmansZoals zo vaak bij Thuis rekken ze het weer veel te lang.
Anoniem die naar Karen sms’t zal wel nog iemand anders zijn zeker?
Nee cois heeft dat een tijdje bij Viv gedaan maar die dacht gewoon dat dat lowie wasCois Pelckmans
Marianne volgens mij, die Karin nog wat wil kloten voor het lezen van haar memoiresZoals zo vaak bij Thuis rekken ze het weer veel te lang.
Anoniem die naar Karen sms’t zal wel nog iemand anders zijn zeker?

Of Peter die het door heeft dat ze spioneerde en zo haar ware aard wil tonen aan TommekeMarianne volgens mij, die Karin nog wat wil kloten voor het lezen van haar memoires![]()
Ik ben gelijk aant krijgen @Jonas89Wat niemand ooit besefte is dat VTM altijd een dekmantel geweest is voor de VRT om geld binnen te halen. Nu komt dit tot zijn hoogtepunt: de gehele cast van familie zal vervangen worden door oud cast leden van thuis: de bomma wordt ann petersen die al jaren op de bahamas rentenierde, walter moermans wordt bart van den bossche, kobe 1 wordt peter van den bossche en steph goossens heeft eigenlijk al jaren geleden een faceswap ondergaan met jef desmedt. Sally jane van horenbeeck wordt dan weer Marie Rose.
Binnekort wordt nonkel jan dan ook wat shizofreen: is hij nog cafébaas of sluipt er toch een swingende loodgieter in hem? En darting diddy? Dat is eigenlijk echt dancing dimi wat morgen ook uitvoerend getoond zal worden. Zo stroomt er nog meer geld binnen uit de darts thuis merch en komt het grootste complot uit de (vlaamse) tv-geschiedenis eindelijk aan het licht.
Silke is de echte bitchNu wordt silke ook al ingepalmd door die seut![]()
Leontien is eigenlijk het meesterbrein achter Jaques zijn acties. Reinhilde was haar halfzus en pas na diens overlijden werd duidelijk dat Jaques helemaal losgeslagen was. De dood van Rosa zou de ultieme wraak zijn op Luc maar de T1 Pelckmans en Tim staken daar een stokje voor@Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield hoe zou het nog zijn met Leontien Vercammen?

Da's van doe moets die hij altijd moet dragen bij de ploek van die droiven.Waldek moet toch eens van die stopcontacten afblijven...
Bekijk bijlage 6849
Just!Da's van doe moets die hij altijd moet dragen bij de ploek van die droiven.