Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield
Well-known member
Vanaf vandaag beginnen luisteren. Voorlopig wel een paar exits van oudere nummers uit de 100.
Heart of Gold
Gimme Shelter
Time
Disarm
Heart of Gold
Gimme Shelter
Time
Disarm
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De regel is nog altijd dat een nummer minstens 3 jaar oud moet zijn vooraleer het in de lijst kan. Emily Armstrong mag dus nog niet binnen.Ik luister al jaren niet meer naar de tijdloze maar eerste hip hop in 2025? Serieus? Ik durf zelf wedden dat de luisteraars er een nummer zullen hebben ingestemd van die nieuwe linkin park plaat.
Ergens ook logisch, Stu Bru is al even niet meer de zender van enkel maar gitaarmuziek. Zo een lijsten als de tijdloze zijn voor veel mensen het moment dat ze terug naar stu bru luisteren en ook nog effectief stemmen. Dat die verandering van koers dan niet direct doorsijpelt is ook een logische.De Tijdloze countdown is dit jaar 2268 nummers lang, veel hiphop in die lijst trouwens. Wordt eens tijd dat het wat richting de top 100 zakt.
Onbegrijpelijk wel geen spoor van Sleep![]()
Na Dessel moesten ze gewoon nog 1 keer in de 100. De volgende keer zal zijn wanneer Brian of Angus het loodje leggen vrees ik.Topschijf maar zo ben het zo beu als koude pap![]()
De hits zijn goed maar een volledige plaat ga ik er toch ook zelden van opzetten. Grohl verliest dit jaar waarschijnlijk ook wat plaatsen door zijn affaire.Alé, met Foo Fighters hebben we al een eerste doodsaai nummer in de lijst.
20 plaatsen gezakt, dus er is hoop voor volgend jaar.Als je op TV volgt zie je de wanhoop in het gezicht van Kirsten Lemaire bij het aanhoren van U2.

Erger maken ze nietColdplay is toch zo vreselijk saaie muziek![]()