Tijdloze 2024

Deadpool helpt de Goo Goo Dolls een handje en zo geraakt Iris bijna in de top 100. Direct gevolgd door Amenra dat (helaas) volgend jaar met A Solitary Reign wel eens in de top 100 zou kunnen geraken.

Gisteren al bekendgemaakt: eerste hip hop nummer ooit in de tijdloze 100 en ook dit jaar haalt The Sound of Silence van Disturbed het, niet alle Mias hebben helaas het licht gezien.

Ik luister al jaren niet meer naar de tijdloze maar eerste hip hop in 2025? Serieus? Ik durf zelf wedden dat de luisteraars er een nummer zullen hebben ingestemd van die nieuwe linkin park plaat.

Ik luister al jaren niet meer naar de tijdloze maar eerste hip hop in 2025? Serieus? Ik durf zelf wedden dat de luisteraars er een nummer zullen hebben ingestemd van die nieuwe linkin park plaat.
De regel is nog altijd dat een nummer minstens 3 jaar oud moet zijn vooraleer het in de lijst kan. Emily Armstrong mag dus nog niet binnen.

Dat de andere nummers van Linkin Park een boost gaan krijgen lijkt mij dan weer wel vanzelfsprekend.

Ook exit Nothing Compares 2U. Het RIP effect van Sinead O Connor is precies wat voorbij. Running up that hill verliest ook zijn plekje, het Stranger Things effect is ook voorbij.

De Tijdloze countdown is dit jaar 2268 nummers lang, veel hiphop in die lijst trouwens. Wordt eens tijd dat het wat richting de top 100 zakt.

Onbegrijpelijk wel geen spoor van Sleep :unsure:

Dessel effect voor AC/DC: Thunderstruck is al aan het stijgen.

Gallagher broertjes zie ik ook nog stijgen en er was wel wat aandacht voor 10 jaar zonder Luc De Vos. Die stond al op 7 vorig jaar dus misschien toch nog wat groei daar. Troy zal dan weer wat plekjes gaan verliezen.

De Tijdloze countdown is dit jaar 2268 nummers lang, veel hiphop in die lijst trouwens. Wordt eens tijd dat het wat richting de top 100 zakt.

Onbegrijpelijk wel geen spoor van Sleep :unsure:
Ergens ook logisch, Stu Bru is al even niet meer de zender van enkel maar gitaarmuziek. Zo een lijsten als de tijdloze zijn voor veel mensen het moment dat ze terug naar stu bru luisteren en ook nog effectief stemmen. Dat die verandering van koers dan niet direct doorsijpelt is ook een logische.

Verder toch ook wat verjonging die staat te wachten voor die top 100. Sam Fender zijn Seventeen Going Under is gigantisch gestegen net als Fontaines DC hun Boys in the Better Land, maar volgend jaar zijn nummers van Skinty Fia ook eligible voor de lijst en dan hoop ik toch meer op iets van die plaat. Nationaal maken Brutus en Amenra dan weer grote sprongen.

Laatst bewerkt:
ZomboMeme 06122024065159.jpg

@Kid_C it is time.

Als je nu iets hoort voorbij komen dat je niet leuk vindt of overschat vindt, moet je maar denken: Disturbed moet nog komen… dat helpt relativeren.

Terug
Bovenaan