anonymousMF
Well-known member
Ik vermoed dat dit "leven in teken van de kinderen" toch over meerdere kinderen gaat? Hier komt de dochter ook op de eerste plaats, maar ik heb nu wel niet het gevoel dat ons leven voorbij is of op pauze staat.
Ja eentje kan je nog overal meenemen en is niet zo een belemmering. Vond ik zelf ook en heb ik al veel van anderen gehoord.
Hoe meer hoe lastiger alles wordt (logisch). Vond 2 ook wel meevallen maar het is al moeilijker om is een avond of weekend weg te gaan. En nu 3 zal nog wel wat moeilijker zijn.
Ken wat families met 4 of 5 kinderen en dan doe je inderdaad enkel nog familie dingen met je kinderen bij (opzich ook plezant en niet echt leven op hold, maar je vrienden uit het verleden kunnen dan wel is wegvallen)

. Het betert gelukkig wel met ouder te worden. Je krijgt er gewoon andere soorten problemen voor in de plaats. 
(maar dit is ook enkel en alleen maar omdat we er nu twee gewend zijn en moeten incasseren). Het is wel 24/7 full gas terwijl je bij één kind sneller eens "pauze" kan nemen (zo was het toch bij ons)