Sinds lange tijd was hij eens niet ziek afgelopen weekend, om dan tot 4u 's nachts geen oog dicht te doen. Niet wenen maar gewoon klaarwakker liggen en wat random liggen roepen en kirren tot kot in de nacht. Eyes wide open. Klaar om te spelen zelfs.
Wij heel de nacht liggen zoeken aan wat het kan liggen: honger? dorst? vuile pamper? koorts? Allemaal negatief.
Na alles uit te sluiten ten einde raad een suppo gestoken, heeft hij kunnen kakken en is de rust teruggekeerd. Eindelijk om 4u kunnen beginnen slapen. Een paar uur later alweer de wekker voor een nieuwe werkweek... Zo mottig als iets momenteel. Zonet Teams-meeting gehad en ondanks de slechte resolutie waren mijn wallen blijkbaar duidelijk zichtbaar.
De continue vermoeidheid begint wel te wennen maar ik durf 's nachts weleens wat te stressen als ik weet dat ik de volgende dag veel op de baan moet zijn. Zoals ik straks ook nog 2 uur op de baan moet. Ik hoop maar dat ik op een dag eens niet tegen een boom kleef. Met mijn excuses voor de bewoording.