Tijdens de zwangerschap heeft mijn vrouw ook zowat alles gegeten, met een speciale voorkeur voor pikante olijven. De dochter at initieel wel alles, maar toen ze zelf wat karakter begon te ontwikkelen veranderde dat. Het is nog altijd een goede eter, maar bijvoorbeeld tomaten lijkt ze toch (in stukken) niet te willen, alsook "slierten" zoals spinazie. Misschien ligt het eerder aan de textuur.De meesten hebben precies toch een voorliefde voor niet-groenten. Dien van mij zit mij tijdens de zwangerschap elke mogelijke groenten door mijn strot te rammen omdat hij hoopt dat de baby een wijd spectrum aan gezonde smaken opneemt
. Iedere laatste schep op mijn bord is een extra portie groenten. Mijn lijf wil momenteel net helemaal geen groenten
, ik nog nooit zo spontaan een afkeer van groenten gehad :/, als ik mijn drang zou volgen zou ik alleen maar vet eten
. En fruit! Naar fruit snakt mijn lichaam gelukkig wel actief.
Ik heb een tuin vol bessen, waar mijn vrouw altijd op foetert dat ze velen daarvan niet zoet genoeg vindt (mijn vrouw is tropisch fruit gewoon), en de dochter kan zich gewoon aan zo'n struik zetten en blijven eten, dus dat zit wel goed.
. Dien van mij zit mij tijdens de zwangerschap elke mogelijke groenten door mijn strot te rammen omdat hij hoopt dat de baby een wijd spectrum aan gezonde smaken opneemt
. Iedere laatste schep op mijn bord is een extra portie groenten. Mijn lijf wil momenteel net helemaal geen groenten
, ik nog nooit zo spontaan een afkeer van groenten gehad :/, als ik mijn drang zou volgen zou ik alleen maar vet eten 
Toch wonderlijk hoe zelfs een ongeboren kind zijn goesting kan opleggen