pardal
Well-known member
Vind ik nu toch ook wel overdreven, bréseliennetaart weigeren om de nootjes tot daar en toe maar voor de pudding...Mijn schoonmoeder dit weekend ook moeten zeggen dat ons zoontje van 1 géén brésiliennetaart kreeg. Maar zegt ze: da’s toch met pudding? Euh ja, juist daarmee. Hij krijgt dat nog helemaal niet, da’s voor niks nodig. Enkele maanden terug op het verjaardagsfeestje van zijn neefje hetzelfde verhaal, hij was toen ook nog maar 9 maand, wou ze hem ook iets van crème van taart in de mond steken.
Nu geluk dat het geen rijst bréseliennetaart was, want dat weigeren is gewoon schande.
Nu serieus: mijn eigen grootmoeder stak mij vol met zelfgebakken wafels. Volgens haar zat daar alles in wat nodig was voor kleine Pardal. Bloem, eieren, melk en suiker!
.
.
.
Was al 2-3 weken geleden ook al wat minder, koorts, platte stoelgang, minder eetlust maar verder wel gewon happy. Afgelopen week leek het voorbij, en nu terug sinds eergisteren plots 39 graden koorts. Er is al een stoelgangstaal genomen, maar daarin niets gevonden. Hopelijk gaat het snel over als we daar zijn.
Vriendin heeft weer best wat last van misselijkheid, dus prachtige combo om op morgen te vertrekken