Sloan
Banned
Moet ik dat nu echt normaal vinden dat kinderen van 7 en 8 jaar al Fortnite spelen?
Zolang dat niet all day is, jot?
Wij speelde toch ook GTA en Age of empires?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moet ik dat nu echt normaal vinden dat kinderen van 7 en 8 jaar al Fortnite spelen?
Op 7 jaar had ik een Super Nintendo met Mario Kart en co hoorZolang dat niet all day is, jot?
Wij speelde toch ook GTA en Age of empires?
(als ik al zo jong was)Ik speelde toen DOOM, tomb raider, GTA, Carmageddon, ...Op 7 jaar had ik een Super Nintendo met Mario Kart en co hoor(als ik al zo jong was)
Ik blijf toch liever conservatief danIk speelde toen DOOM, tomb raider, GTA, Carmageddon, ...
Ik vind Fortnite nog heel braaf dan

Dat kies je zelf, zie niet in waarom het niet te vertrouwen isIemand ervaring voor kinderopvang met Gezinsbond, of babysit.be (of andere tips)?
Doenbaar voor een kleine van 5-6 maand, of is dat te jong en niet te vertrouwen?
uiteindelijk zijn die hele kleintjes meestal nog het makkelijkst. Flesje, wegleggen en de babyfoon bij jou zetten.
hier toch)Ik vraag me toch af of je met zo'n mentaliteit ooit gerust gaat zijn. En dat bedoel ik niet negatief: hier ook nooit een babysit gebruikt voor de 1 jaar ofzo. Wel eens een avond bij mijn tante en dan waren we rond. Zeker mijn vrouw had het daar moeilijk mee, is ook normaal uiteindelijk.Ja, maar ze zijn nog zo kwetsbaar
We hebben wel een wifi babyvideofoon met widelens zowel in de huiskamer als slaapkamer, dus in principe zou vrouwtje af en toe kunnen volgen als ze ongerust is.
Je begint toch niet met te zeggen dat iemand wekelijks mag terugkomen? Doe dat eens wanneer het uitkomt en zie van daar.Ja, wel, maar ergens vind ik dat delicaat. Als ik dat een slordige vos vind, dan is het sociaal vervelend om te moeten zeggen 'we nemen liever iemand anders vanaf volgende week'.
Ja. Mssh niet zo extreem zoals jij zegt maar toch merk je dat hij het moeilijker heeft, sneller boos worden, zich niet begrepen voelen, jaloerser naar zijn zus toe. Ik denk dat hij wat tijd nodig zal hebben om zich aan te passen.Nog mensen met 6 jarige die naar het 1ste leerjaar gaan en die merken dat het kind anders is geworden? Moeite met de overgang.
In de zin van gevoelig zijn, vaker ontploffen en grote mond opzetten tot faalangst en ' ik kan niets' is?
Schoonfamilie zit al te zeggen van psycholoog te gaan, maar gaan toch eerst eens horen via de school...
Ze moeten opeens ook veel leren en aanpassen. Hiervoor ging het allemaal misschien gewoon vlot en nu niet? De jongste hier was zéér gefrustreerd bij het oefenen van lezen omdat dat maar met kleine stapjes beterde.Nog mensen met 6 jarige die naar het 1ste leerjaar gaan en die merken dat het kind anders is geworden? Moeite met de overgang.
In de zin van gevoelig zijn, vaker ontploffen en grote mond opzetten tot faalangst en ' ik kan niets' is?
Schoonfamilie zit al te zeggen van psycholoog te gaan, maar gaan toch eerst eens horen via de school...
Ze moeten opeens ook veel leren en aanpassen. Hiervoor ging het allemaal misschien gewoon vlot en nu niet? De jongste hier was zéér gefrustreerd bij het oefenen van lezen omdat dat maar met kleine stapjes beterde.
Het loont misschien de moeite om het eens te hebben over omgaan met fouten maken? Zijn ook wel boekjes over (meisje dat nooit fouten maakte bv). Ook over emoties (we hebben er van Victor eenhoorn, beetje repetitief maar kwam wel binnen).
Het is niet omdat het vlot gaat dat dat concept van geen fouten te mogen maken niet speelt. Mijn eerste liep daarop vast terwijl die alles perfect van de eerste keer kon.Lezen en rekenen gaat vlot, niets op aan te merken.
Gaat vooral over wedstrijdjes op school en beloningen in de klas icm medailles en toestanden dat hij kan over ontploffen. Of persoonlijk onrecht aangedaan zijn, of soms zijn zin niet krijgen / luisteren wat we vragen en commentaar geven.
Heeft niets met leerstof te zien. Int begin was de nieuwe speelplaats ook een probleem, ondertussen is dit ok.
Bosklassen al in het kleuter met 2 overnachtingen?In de kleuterklas van onze instapper zijn ze ook op bosklassen (instappers,1ste, 2de, 3de zit samen)
De 2 oudste groepen blijven 2 nachten slapen e de jongste gaan dinsdag een hele dag op bezoek.
Ze vond het jammer dat ze niet mee mocht vanmorgen!
Aan de foto's te zien is het daar wel heel plezant!
Hopelijk morgen geen regen dan kan ik ze met de fiets brengen naar het domein waar ze verblijven.

Dat valt toch goed mee? Ik denk niet dat onze dochter zoveel meer sliep. We leggen die wel rond 19u-19u30 in bed, maar soms is ze nog tot 21u wakker en tot 7u slapen is zeker niet altijd de standaard geweest.Onze zoon van 13 maanden slaapt sinds een week overdag maar maximum 2u, meestal maar 1,5u. ‘s Avonds slaapt hij van 20u45 tot 7u. Hij slaapt naar mijn gevoel te weinig en het frustreert mij. Ik vind het moeilijk om het los te laten want ik zie gewoon dat hij moe is.![]()
Die van ons is 11 maand en wil nu al vaak haar ochtenddutje skippenOnze zoon van 13 maanden slaapt sinds een week overdag maar maximum 2u, meestal maar 1,5u. ‘s Avonds slaapt hij van 20u45 tot 7u. Hij slaapt naar mijn gevoel te weinig en het frustreert mij. Ik vind het moeilijk om het los te laten want ik zie gewoon dat hij moe is.![]()
bij ons slaapt ze wel nog vrij "veel" als in 2.5-3h. in de crèche vaak maar 1-1.5h.