Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weet je hoe ze de test op school hebben afgenomen? In de klas met omgevingsgeluid? Apart een ruimte waar hij niet op zijn gemak is, mss zelfs met een andere leerkracht?
Bij de logo, kan het een pak rustiger zijn dan in de klas waardoor zijn resultaten beter zijn.
Het zou daar aan kunnen liggen dat het resultaat minder was dan bij de logo.Test op school is apart afgenomen. Is idd met een andere leerkracht.
Het zou daar aan kunnen liggen dat het resultaat minder was dan bij de logo.
Ik zou mij daar niet te veel zorgen over maken. Geef aan school aan dat de resultaten bij logo wel normaal waren.
Indien het op school blijft moeilijk gaan, maar jij thuis dat gevoel niet hebt en de logo ook aangeeft dat er geen probleem is, dan ligt het volgens mij niet aan de capaciteiten van zoonlief.
)Ik zou anders ook kunnen zeggen dat ge voor een second opinion kunt gaan, ik ken anders wel een logo...Ik wou het nog niet zo direct op die juf steken (bij wie ik persoonlijk ook geen aangenaam gevoel heb)
Dikke proficiat!Second kid incoming. Aug 2025.![]()
Tis een vrouwtje

Ik weet niet vanaf wanneer, mag kan al zeggen op 2.5 jaar zeker niet!Vanaf wanneer slapen ze graag uit?
Gebeurt dat dan dag op dag eigenlijk![]()

Ik gok op 16-17 jaar als ze beginnen uitgaanIk weet niet vanaf wanneer, mag kan al zeggen op 2.5 jaar zeker niet!![]()
En dan moet ge 's nachts eruit om ze te gaan halen. Heb wel al een tactiek bedacht om dat maar ene keer te moeten doen. Ik ga gewoon die fuif (of wat dan ook binnen), neem de micro en zeg "waar is (naam)? Papa is hier om u te halen". Nachtrust verzekert vanaf dan.Ik gok op 16-17 jaar als ze beginnen uitgaan
Hier is het de laatste tijd bijna elke dag 5.20.
.Welke leeftijd?Vanaf wanneer slapen ze graag uit?
5-jarige hier die elke dag rond 7u wakker is.Vanaf wanneer slapen ze graag uit?

Welke leeftijd?
Hier 6jarige. Kan variëren van 7u tot 8u30 / 9u afhankelijk van de dag ervoor.