Ik zou u daar nog niet op vastpinnen en vooral zien hoe ge er u bijvoelt tegen danIk had die onzekerheid in de wagen ook de laatste weken. Ik had het gevoel dat mijn gedachten alle richtingen op sprongen behalve op de weg.
Probeer s’avonds iets vroeger naar bed te gaan en de weekenden even wat rustiger te houden?
Met een 2e is het sowieso pittiger, kind 1 vraagt ook nog aandacht en je neemt minder snel jouw nodige rust.
De papa zou rond de zomer voor een 2e willen starten gezien onze leeftijd, maar pff ik twijfel ergens nog, heb mijn handen vol met die kleine meid en ik weet nog te vers hoe vermoeiend een zwangerschap is, zou ze liever wat zelfstandiger zien voor we herstarten.
(Fysiek en mentaal) maar vergeet niet dat tegen dat die tweede er is ge nog eens minimaal 9 maand verder zijt (langer met een fertiliteitstraject uiteraard) dus het is natuurlijk geen 2de bij uw huidige situatie bij.
.
) is wel opvallend ja. En dan net voor bedtijd...doodop, kwaad op de wereld, maar hey zullen we een half uur in de zetel springen let's gooooo!
Ma soit. We hebben afgesproken als ze later haar huisje heeft,, we daar ook komen zetelspringen.