Hoe laat gaat die naar bed 's avonds? Bij ons was het max om 7h in bed en opstaan om 7h. In het weekend gemakkelijk doorslapen tot 8-8.30. Nu zijn ze 4.5 maar is het eigenlijk nog zo goed als hetzelfde, enkel om 7.30 in bed.
Die van ons zijn grote slapers, maar die zijn gestopt met middagdutjes toen ze naar de instap klas gingen. Ze zijn na de paasvakantie naar school beginnen gaan. Denk dat ze in het begin 2x per week enkel 's morgens gingen omdat ze nog dutje deden, maar tegen dat het zomervakantie was, was het middagdutje permanent van de baan.
Ik weet het nog goed genoeg want de madam was hoogzwanger van nr3 en was redelijk immobiel en we mochten een zomervakantie overbruggen met een tweeling zonder creche en ze sliepen niet meer. Relatieve horror.
Ik kan mij wel herinneren dat wanneer ik ze van 1e kleuter ging halen met de auto, ze altijd in slaap vielen in de auto. En ik elke keer relatief wild een bocht pakken/hard remmen zodat ze wakker zouden worden. You shall not sleep overdag en de avond om zeep helpen