Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
, zeker omdat ze zelf niet 100% is (al doet de papa dat goed ze daar niet van, maja moederhart/hormonen
). Heb in de logeerkamer wel eens goed kunnen doorslapen tussen de toiletbezoeken door, je ligt niet altijd onbewust te waken over elk klein zuchtje/geluidje, de 2 nachten ervoor natuurlijk wel amper geslapen met een ziek kind, heb elk uur op de klok gezien, ze was ontroostbaar.Nu heb ik één zoon en nu probeer ik echt enorm aanwezig te zijn in zijn leven en er voor te zorgen dat hij echt een goede en sterke man wordt later. Hij moet respectvol zijn ten opzichte van ouderen, aangenaam tegenover leeftijdsgenoten, hard werken voor de school, zich echt inzetten in de sport die hij wil doen, enz... Ik probeer me ook effectief in te lezen in zijn leefwereld. Kijken naar de youtube filmpjes die hij kijkt, de games spelen die hij ook speelt enz... Maar ik denk niet dat ik dit zou kunnen doen voor 2 of meer kinderen.
er was hier een topic die daarover ging, mss kan je daar eens de vraag stellen: https://www.beyondgaming.be/threads/locatie-en-agenda-delen-in-een-relatie-en-of-gezin.34289/Zoon doet zijn eerste communie en papa dat we hem een smartwatch met belfunctie geven. Dan kan hij bv ons bellen wanneer hij bij de andere ouder is, zonder dat we hem echt een gsm geven. Ook handig dat we kunnen zien waar hij is. Zijn er hier mensen die ervaringen met die dingen hebben? Geen idee wat we het best aanschaffen...
Vriendjes die een sport doen? Bekijk ook welke investering jullie als gezin erin kunnen steken.Hoe laat je kinderen van 6/7 bepalen welke sport ze gaan doen? Hier wil hij alles doen.
Wel voorkeur voor teamsport maar geen voetbal.
Madam wil die in atletiek steken.
Toch geen stukken aan het venstertablet en de vloer waar hij met zijn hoofd is op gevallen? Die dingen kosten geld!Onze zoon kan nog niet lang stappen maar nu heeft hij ontdekt dat hij ook kan lopen en wilt hij eigenlijk het liefst heel de dag op zijn step rondrijden in huis. Zaterdag is hij tegen het venstertablet gevallen met een blauwe kin als gevolg. Zondag was hij met zijn step in huis aan het rondrijden zonder handen en dan is hij achterover gevallen waardoor hij op zijn hoofd beland is met veel traantjes als gevolg. En elke keer sta ik er naast en ben ik te laat om hem op te vangen. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor we eens op de spoed belanden.

Congrats en veel sterkte met uw zoektocht!Net ontdekt dat er een 2e onderweg is
Wel gepland, maar het blijft toch weer wat stress
Te beginnen met die klotecrèche zoeken weer.. net gemaild naar een tiental crèches voor plaats vanaf maart 2026, net het eerste antwoord "ja, we hebben een plaats vanaf februari 2027"
Hoe kan je nu twee jaar op voorhand al volzet zijn, da's toch debiel..
Toevallig geen loket kinderopvang in uw gemeente? Dat maakt de zoektocht een stuk makkelijkerNet ontdekt dat er een 2e onderweg is
Wel gepland, maar het blijft toch weer wat stress
Te beginnen met die klotecrèche zoeken weer.. net gemaild naar een tiental crèches voor plaats vanaf maart 2026, net het eerste antwoord "ja, we hebben een plaats vanaf februari 2027"
Hoe kan je nu twee jaar op voorhand al volzet zijn, da's toch debiel..
Ja ook ingevuld, maar ik ben toch rechtstreeks aan het contacteren ookToevallig geen loket kinderopvang in uw gemeente? Dat maakt de zoektocht een stuk makkelijker
baat het niet dan schaadt het niet 
Sorry @JRMBelgium dat ik je post eruit pik en waarschijnlijk is het niet zo hard bedoeld zoals ik het nu lees, maar hier toch even:
pas op dat je niet vervalt in een helikopterouder-rol, waarbij je teveel wil sturen wat je kinderen doen. Natuurlijk mag je wel wat op zijn attitudes werken, maar téveel bezig zijn met waarmee een kind bezig is, is ook niet goed. Dan laat je het kind niet zelf de wereld ontdekken.
Laat af en toe je kind los en laat hem zélf ondervinden dat niet altijd alles perfect is, laat hem zelf eens naar de verkeerde sites kijken en babbel dan over wat je daarop kan zien en wat nu wél realiteit is etc.
Als je denkt geen tijd te hebben voor 2 kinderen, dan is het ofwel omdat je zélf met heel veel bezig bent, ofwel omdat je een helikopterouder wordt ofwel dat je het gewoon verkeerd inschat hoeveel tijd 2 kinderen kosten.
Zoals anderen zeggen in september eens proberen. Vraag wel al nu of er inschrijvingsstop is. In Gent zitten bvb alle basketbalclubs goed vol, hoorde ik.Hoe laat je kinderen van 6/7 bepalen welke sport ze gaan doen? Hier wil hij alles doen.
Wel voorkeur voor teamsport maar geen voetbal.
Madam wil die in atletiek steken.
De creche is gelukkig al in orde, nu de rest nog