pardal
Well-known member
Juist Kurt! Het was iets kort.Was dat niet Kurt.
Dochterlief speelde hier ook eerder met de jongens mee (gek van autootjes), maar tegenwoordig speelt ze ook met de meisjes mee.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Juist Kurt! Het was iets kort.Was dat niet Kurt.
Dochterlief speelde hier ook eerder met de jongens mee (gek van autootjes), maar tegenwoordig speelt ze ook met de meisjes mee.
Mijn zoon heeft een lief in 't 2de kleuter. Goe bezig kameraad.Begint al maar te zoeken naar ne maat om the date scène van Bad Boys 2 mee te oefenen.
Of Xander De Rycke zijn stukje over schoonzonen (Stef)
Oefenen in de spiegel op de ik maak u kapot blik als ge in de buurt komt van de dochter. En wat flexen met de spieren als ge de jongens tegenkomt.
Kracht ist laatste dat ge verliest zeker hé, als ge ouder wordt?Mijn zoon heeft een lief in 't 2de kleuter. Goe bezig kameraad.
Mijn vrouw heeft schrik dat ik anders zal piepen als ons dochter zal thuiskomen met een vriendje. Dikke zever. Vanaf ze 24 jaar oud is en die kerel heeft 15 bokslessen met mij overleefd mogen ze hier in 't dorp ook wel eens naar een fuif gaan tot 00u30 hoor.

Wij ook vandaag het eerste schoolfeest. Ik vond het ook schitterend. Hilarisch om te zien ookVandaag eerste keer schoolfeest, m'n dochter stoĂŻcijns zien staan op een podium (terwijl ze eigenlijk een dansje moest doen) deed toch iets met me, fiere papa![]()

6 weken is wel erg lang, hier zitten we met een 3-jarige met gebroken been en die moet er maar 4 weken in. Nu, al twee van de 4 weekends voorbij, tijdens de week gewoon naar school. Eerste weekend was hij nog wat timide door de pijnstillers en was de hoofdactiviteit wat neerzitten, maar ondertussen is hij weer levendig als voordien en speelt hij ook gewoon zoals daarvoor. Enige verschil is dat hij niet zelf rondloopt, maar kruipt en je terug een buggy nodig hebt op verplaatsing.Ons zoontje van 3 is vrijdag slecht van de glijbaan geland. Hij mankte wat maar sprong wel nog op de trampoline, deed normaal, ...
Vanochtend toch naar spoed geweest en blijkt dat er een botje in zijn voet gebroken is => 6 weken gips.
Iemand tips om de weekends door te komen qua activiteiten?
Hopelijk snel genezen en niet te veel pijn/last.Ons zoontje van 3 is vrijdag slecht van de glijbaan geland. Hij mankte wat maar sprong wel nog op de trampoline, deed normaal, ...
Vanochtend toch naar spoed geweest en blijkt dat er een botje in zijn voet gebroken is => 6 weken gips.
Iemand tips om de weekends door te komen qua activiteiten?
Ah, misschien is mijn oude Playmobil een goed idee!Hopelijk snel genezen en niet te veel pijn/last.
Hier is de 3-jarige zot van bouwen met magneetstenen en Duplo. Heb haar net een box KID K'nex gekocht en daar is op vakantie heel hard mee gespeeld (makkelijk te vinden op Vinted). Lezen en kleuren doet ze ook graag en ze speelt veel met huisjes (Bluey, mijn oude Playmobil) en met autootjes op een mat.

ze is bijna drie, dus ze begrijpt wel al veel dingen als je ze uitlegt, maar dat papa ook leuk is blijft helaas niet hangen 
Dochter zit hier ook al zeer lang in een mama fase.Het wordt alleen maar erger hier met de "nee, mama moet het doen" fase. Als mijn vrouw in zicht is, is ze tegen mij nukkig, ambetant en gewoon stout.
Als ik er alleen mee ben poeslief en een aangenaam kind.
Om zot van te worden.. we kunnen nergens naartoe of ze wordt ambetant omdat ik durf van op een stoel te zitten of iets dergelijks, wat gewoon energie vreet (langs mijn kant).
Tegelijkertijd is het ook moeilijker en moeilijker voor mijn vrouw (die zwanger is) om met die energie om te kunnen gaan.
Hopelijk keert het snelze is bijna drie, dus ze begrijpt wel al veel dingen als je ze uitlegt, maar dat papa ook leuk is blijft helaas niet hangen
![]()
Hier is het nog steeds compleet andersom.Het wordt alleen maar erger hier met de "nee, mama moet het doen" fase. Als mijn vrouw in zicht is, is ze tegen mij nukkig, ambetant en gewoon stout.
Als ik er alleen mee ben poeslief en een aangenaam kind.
Om zot van te worden.. we kunnen nergens naartoe of ze wordt ambetant omdat ik durf van op een stoel te zitten of iets dergelijks, wat gewoon energie vreet (langs mijn kant).
Tegelijkertijd is het ook moeilijker en moeilijker voor mijn vrouw (die zwanger is) om met die energie om te kunnen gaan.
Hopelijk keert het snelze is bijna drie, dus ze begrijpt wel al veel dingen als je ze uitlegt, maar dat papa ook leuk is blijft helaas niet hangen
![]()
Die van ons zingt en praat ook nog uren soms. Een ochtendmens is het sowieso niet, maar ze wilt wel altijd zo snel mogelijk uit bed. Alleen erna niet vooruit te branden.Dochterlief lag gisteren om 19u in bed en is dan om 21u15 gestopt met babbelen en zingen tegen haar knuffels. En dan 's ochtends uit haar bed krijgen: "maar ik wil nog slaaaaapen".
Da's een brug te ver, dat de mama mijn ongelooflijke tofheid probeert te evenaren.Probleem lijkt mij anders heel gemakkelijk om op te lossen.
@pablohoney en @horste : jullie moeten wat toffer zijn
@kaydoh tofheid kwartslag terugdraaien
als ik nog iemand uit een familiale crisis moet helpen, vraag gerust.
Meh, mijn oudste zal ook altijd haar moeder verkiezen, voor alles. Ze is nu wel oud genoeg dat ze gewone zaken alleen kan doen. Maar ik heb me daar gewoon bij neergelegd. Je kan mensen niet dwingen in zo een zaken.Waarschijnlijk zijn er meerdere meningen maar hoe reageer je als ouder het best wanneer het kind zulke eisen stelt dat het mama of papa moet zijn die iets doet?
Als je daar steeds in meegaat loop je toch het risico dat het kind zomaar even alles gaat bepalen?
pick your fights zou ik zeggen, maar ook regelmaat proberen te houden en als je de strijd wilt aangaan: de gewenste ouder mag niet tussenkomenWaarschijnlijk zijn er meerdere meningen maar hoe reageer je als ouder het best wanneer het kind zulke eisen stelt dat het mama of papa moet zijn die iets doet?
Als je daar steeds in meegaat loop je toch het risico dat het kind zomaar even alles gaat bepalen?