Hoe kan jij dat nu weten? Hang je met allemaal persoonlijk aan de toog misschien?
Want ik denk dat je mijn posts totaal niet snapt hoor. Mijn punt is net dat een politieker niet altijd zegt wat hij denkt. Wie weet leest Trump in zijn vrije tijd Camus of Sartre
Ik zei:
En van die stelling dat sommige mensen dat woord misschien niet kennen, maak jij:
Dus jij ziet daar een soort van negationisme in en begint dan met het morele vingertje te zwaaien?

Als dit onbewust was, iets trager lezen aub, en als dit bewust was een beetje meer werk steken in de stropoppen, want dit was slechts een hoopje stro...
En ik snap nog steeds niet hoe je in zulke discussies de term antisemitisme bovenhaalt als je geen fan bent van het VB. Want als we die term heel letterlijk en fysiek nemen, dan zien we dat vooral gebeuren door bepaalde moslims in de steden, die anders-gelovigen blijkbaar nog minder graag door hun straat zien wandelen dan niet-gelovigen. Spijtig van het trieste onderwerp, of de ironie ervan zou grappig zijn.