StevenFM
Well-known member
Klacht toont excessen op kantoor van Vlaams Belanger Tom Vandendriessche
Orders in het Duits, antisemitisme en herpopulatiepolitiek: een dag op kantoor bij Tom Vandendriessche.
Vlaams Belang-ideoloog Tom Vandendriessche: ‘Homofilie is een gevolg van een slechte opvoeding’
De lopende klacht bij het Europese antifraudebureau OLAF tegen Tom Vandendriessche biedt een inkijk in het kantoor van het Vlaams Belang-Europarlementslid dat bij de verkiezingen meer dan 300.000 voorkeurstemmen kreeg: orders in het Duits, antisemitisme, russofilie en brainstormsessies over het...
De lopende klacht bij de Europese antifraudedienst OLAF tegen Tom Vandendriessche biedt een inkijk in het kantoor van het Vlaams Belang-Europarlementslid: orders in het Duits, antisemitisme, russofilie en brainstormsessies over het verdrijven van Franstaligen uit de Brusselse rand met de hulp van ‘zigeuners’: ‘Ik vind dat we een herpopulatiepolitiek in Sint-Genesius-Rode moeten doen.’
“Aan de toekomstige stagiair [...] werd aan de telefoon, met de speaker aan, gevraagd of hij voor of tegen de Joden was. Na een eerste aarzeling van de stagiair dat dat beter niet over de telefoon werd gezegd, antwoordde Tom Vandendriessche: ‘Geen probleem, we zijn onder ons,’ waarop de stagiair zei dat hij tegen de Joden was, met algemene hilariteit tot gevolg. Los van de inhoud van de opmerkingen kon ik ook niet begrijpen dat je zoiets zou vragen aan een toekomstig medewerker. Ik ben daar toen maar vertrokken.”
Tja, echt verbazingwekkend is het niet maar wel onrustwekkend dat zo'n partij meer dan 20% haalt in de verkiezingen. Geef uw proteststem dan aan de piratenpartij of Els Ampe, he.
Laatst bewerkt: