{BK}Black Devil
Well-known member
Zullen wellicht de brandweer afwachten, verzekeringskwestie.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, nu doe ik gewoon mee meet de hoop, onzin uitkramen.Misschien toch eens uw expertise delen ipv enkel wat te zeuren. Dan kon je zowel geen post gemaakt hebben ook.
Dat vind ik nu ook, we zijn hier over het algemeen denk ik allemaal leken die geen ervaring hebben met zo'n giga evenementen, laat staan dit soort decors of vuurrampen.Misschien toch eens uw expertise delen ipv enkel wat te zeuren. Dan kon je zowel geen post gemaakt hebben ook.
ik leer graag bij, dus als ik fout ben, ben ik ook bereid om dat toe te geven, dus please, enlighten me or us.Wow, ik dacht ff wat technische inbreng te geven, maar ik verschiet van de hoeveel zever die ik hier las.
Hier zitten blijkbaar al zeer veel experts
Ik laat het woord verder aan hen.
De brand is nog gaande voor zover ik begrepen heb. Ik vermoed dat die gewoon nog geen beslissing genomen hebben en dat pas morgen zullen doen als er nageblust is. Tegelijkertijd zijn de internationale festivalgangers momenteel al onderweg of aan het vertrekken, dus moet tomorrowland nu asap communiceren om de geruchtenmolen voor te blijven. Communicatie is dan bevestigen wat wel zeker zal kunnen (dreamville etc) en de rest in het midden laten.Ik kan mij echt niet inbeelden dat de brandweer dit zo laat doorgaan. Maar zelfs al keert de verzekering uit, is dit qua cashflow een nachtmerrie voor zo'n organisatie.
Maar je gaat dan eerst die afgebrande stelling al moeten kunnen verwijderen. En die zal nog wel moeten blijven staan tot een deskundige ter plaatse is gekomen want anders kan je naar tussenkomst van de verzekering fluiten.Volgens mij gaan ze dat nog opruimen en iets in de plaats zetten. De regenboog van weleer. Na regen komt zonneschijn
Lijkt me logisch als je weet hoeveel volk daar al maanden aan bezig is, wat er allemaal is opgemaakt van contracten naar toeleveranciers, standhouders, artiesten, stagehosten, bezoekers, etc… als je alles en iedereen moet gaan vergoeden, ja dan zal er niet veel overschieten.Dat zegt genoeg over de financiële slagkracht van de organisatie. Als het niet door kan gaan, zijn ze failliet.
Een spoedorder voor Tomorrowland weigeren? Benieuwd wie dat gaat weigerenMaar je gaat dan eerst die afgebrande stelling al moeten kunnen verwijderen. En die zal nog wel moeten blijven staan tot een deskundige ter plaatse is gekomen want anders kan je naar tussenkomst van de verzekering fluiten.
En die geluidsinstallatie en stroomgroepen ga je ook nog ergens vandaan moeten halen.

Die verzekeringsexpert staat daar morgen om 8u hoor, allicht zijn er al enkele privéexperts ook ter plaatse gegaan om te horen of ze niet kunnen "helpen"Maar je gaat dan eerst die afgebrande stelling al moeten kunnen verwijderen. En die zal nog wel moeten blijven staan tot een deskundige ter plaatse is gekomen want anders kan je naar tussenkomst van de verzekering fluiten.
En die geluidsinstallatie en stroomgroepen ga je ook nog ergens vandaan moeten halen.

Het gaat niet over weigeren, het gaat erom dat materiaal in stock te hebben. Het festivalseizoen draait op volle toeten in heel Europa. Er is een gelimiteerd aanbod aan dergelijke installaties, zeker hetgeen ze op TL nodig hebben.Een spoedorder voor Tomorrowland weigeren? Benieuwd wie dat gaat weigeren![]()
Valt de stellingbouw niet onder de bouwsector? Het is bouwverlof dacht ik, dus je kan je terecht de vraag stellen of ze voldoende volk hebben om dat te komen afbreken. Of worden die stelling opgebouwd door dezelfde mensen die de podia in elkaar knutselen?Een spoedorder voor Tomorrowland weigeren? Benieuwd wie dat gaat weigeren![]()
Als ik hier naar de IKEA in Gent ga heb ik toch ook altijd het gevoel van op een massa evenement aanwezig te zijnMet alle respect, maar ga je nu een IKEA of uw huis thuis vergelijken met een MEGA evenement van internationale allure waar massa's mensen aanwezig zijn?

Maar het gaat toch niet over weigeren. De vraag is wie het materiaal, de middelen en de tijd heeft om dat in 24 uur tijd opgezet te krijgen. We zijn woensdagavond, het brand nog steeds en vrijdagmiddag start het festival. Het moet volledig geblust raken. Er moeten nog experts en instanties langskomen, men moet die oude stelling nog afbreken en afvoeren, de site opruimen en dan een nieuw podium met bijhorende technieken plaatsen. Enige realiteitszin mag wel, zelfs als het over Tommorowland gaat.Een spoedorder voor Tomorrowland weigeren? Benieuwd wie dat gaat weigeren![]()