Die mannen draaien al jaren miljoenen winst, plus dit zal wel verzekerd zijnRIP TML 2025
Hopelijk goed verzekerd want dit wordt een financiële ramp dit jaar.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die mannen draaien al jaren miljoenen winst, plus dit zal wel verzekerd zijnRIP TML 2025
Hopelijk goed verzekerd want dit wordt een financiële ramp dit jaar.
Ik denk dat dat nog zal meevallen eerlijk gezegd't zal vooral een financiële ramp zijn voor de mensen die van ver moeten komen. Tickets zullen wel refunded worden, maar daar gaat het ook wel stoppen.
In sneltempo terug een podium bouwen zoals Tomorrowland jaargang 1 in spoed?
Benieuwd hoe ze dit gaan managen als werelds best georganiseerde festival.
Duur foutje wel van de pyrocrew..
Financiële ramp is een beetje overdreven. Het is een luxe aankoop die ze al lang betaald hebben.'t zal vooral een financiële ramp zijn voor de mensen die van ver moeten komen. Tickets zullen wel refunded worden, maar daar gaat het ook wel stoppen.
Ze hebben toch nog meer dan een week en geen 48u?Dat terrein krijg je toch nooit op 48u opgeruimd denk ik, die boel gaat nog 24u nageblust moeten worden wss. Dan opruimen met risico dat er nog ergens onafgegaan vuurwerk/pyro ligt en dan nog iets opbouwen? Onmogelijk.
De opkuis alleen al gaat niet op een week gebeurd zijn.er zijn toch nog podia? en 2 weekends normaal gezien. misschien dat ze dit weekend zonder hoofdpodium moeten, maar volgend weekend krijg je toch iets in elkaar? minder spectaculair, dat dan wel
Dit is zo'n typische brand waarbij de enige strategie is: "gecontroleerd laten uitbranden".En het obligatoire gezaag op de brandweer is ondertussen ook al begonnen.
Ze hebben toch nog meer dan een week en geen 48u?
Heel dat terrein wordt uitgerekend rekeninghoudende met de spreiding van al die duizende mensen. Ook in functie van catering, sanitair. Het missen van die plek rond die mainstage is volgens mij niet haalbaar.er zijn toch nog podia? en 2 weekends normaal gezien. misschien dat ze dit weekend zonder hoofdpodium moeten, maar volgend weekend krijg je toch iets in elkaar? minder spectaculair, dat dan wel
Oeps... ik was overtuigd dat het op 25 juni begon, my bad.TML begint de 18de.
Als je de foto's bekijkt van de brandweerwagens naast dat podium kan je ook niet veel meer verwachten. Dat is gewoon gigantisch.Dit is zo'n typische brand waarbij de enige strategie is: "gecontroleerd laten uitbranden".
Ge zijt zelf precies ook al aangestoken door het gezaagDat vuurwerk zal ook wel volgens de regels opgeslagen zijn geweest (sarcasm).
Ik woon ettelijke kilometers verder en ik dacht dat de lokale marginaal vuurwerk aan het afsteken was maar het blijkt dus in Boom te zijn.
En het obligatoire gezaag op de brandweer is ondertussen ook al begonnen.