Tomorrowland Mainstage getroffen door brand

't zal vooral een financiële ramp zijn voor de mensen die van ver moeten komen. Tickets zullen wel refunded worden, maar daar gaat het ook wel stoppen.

In sneltempo terug een podium bouwen zoals Tomorrowland jaargang 1 in spoed?

Benieuwd hoe ze dit gaan managen als werelds best georganiseerde festival.

Duur foutje wel van de pyrocrew..

Dat terrein krijg je toch nooit op 48u opgeruimd denk ik, die boel gaat nog 24u nageblust moeten worden wss. Dan opruimen met risico dat er nog ergens onafgegaan vuurwerk/pyro ligt en dan nog iets opbouwen? Onmogelijk.

er zijn toch nog podia? en 2 weekends normaal gezien. misschien dat ze dit weekend zonder hoofdpodium moeten, maar volgend weekend krijg je toch iets in elkaar? minder spectaculair, dat dan wel

't zal vooral een financiële ramp zijn voor de mensen die van ver moeten komen. Tickets zullen wel refunded worden, maar daar gaat het ook wel stoppen.
Financiële ramp is een beetje overdreven. Het is een luxe aankoop die ze al lang betaald hebben.

Een gevalletje van het is wat het is

er zijn toch nog podia? en 2 weekends normaal gezien. misschien dat ze dit weekend zonder hoofdpodium moeten, maar volgend weekend krijg je toch iets in elkaar? minder spectaculair, dat dan wel
De opkuis alleen al gaat niet op een week gebeurd zijn.

Dat vuurwerk zal ook wel volgens de regels opgeslagen zijn geweest (sarcasm).
Ik woon ettelijke kilometers verder en ik dacht dat de lokale marginaal vuurwerk aan het afsteken was maar het blijkt dus in Boom te zijn.
En het obligatoire gezaag op de brandweer is ondertussen ook al begonnen.

Heel dat terrein wordt uitgerekend rekeninghoudende met de spreiding van al die duizende mensen. Ook in functie van catering, sanitair. Het missen van die plek rond die mainstage is volgens mij niet haalbaar.

Ik woon er ook in de buurt en dacht eerst dat de werkmannen die hier naast bezig zijn dat die gewoon aan het kettingroken waren.
Blijft precies wel echt niets over van de mainstage.

Een organisatie zoals Tomorrowland zal toch wel een draaiboek klaar hebben? Dit is compleet in lijn met de risico's van die technieken.

En anders gewoon Fred Again-style een draaitafel midden van het volk.

Dat vuurwerk zal ook wel volgens de regels opgeslagen zijn geweest (sarcasm).
Ik woon ettelijke kilometers verder en ik dacht dat de lokale marginaal vuurwerk aan het afsteken was maar het blijkt dus in Boom te zijn.
En het obligatoire gezaag op de brandweer is ondertussen ook al begonnen.
Ge zijt zelf precies ook al aangestoken door het gezaag

Alsof daar geen Veiligheidsmaatregelen verplicht zijn 😅

Terug
Bovenaan