Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan moet het om de muziek draaien en niet rond de show.Wel zonder de mainstage.
Denkt dat iedereen dat wel al doorhad.![]()
Ze zullen wel rap iets in mekaar flansen zeker?Wel zonder de mainstage.
Gelukkig?Wauw, dit gaat door? Heel bijzonder zeg. Gelukkig voor de tickethouders, al kan je dat ook dubbel bekijken.
Hmm, ik heb het toch anders begrepen.De persconferentie leek me wel wat genuanceerder dan dat. De intentie is om verder te gaan maar het moest nog bekeken worden met de verschillende overheden en de hulpdiensten.
Dreamville ligt op bijna 2km, dat gaat gewoon door kunnen gaan. Het festivalterrein zelf opent pas vrijdag, dus geen paniek uitspraak op de avond (het is 3u geleden nog maar eh!) en morgen deftig communiceren. Goede crisisaanpak vooralsnog.Ook straf dat dat nu al 'beslist' is. Ik zou denken dat die beslissing vanaf nu niet enkel meer bij de organisatie ligt?! Maar de teneur van de persconferentie was wel vrij duidelijk "Het moet en zal doorgaan en iedereen gaat het hartstikke naar zijn zin hebben.".
Toen die dame initieel het verhaal deed zei ze inderdaad dat het gewoon ging doorgaan maar zonder main stage, na de uitleg van de brandweerofficier zei ze dat het verdere verloop nog bekeken moest worden.Hmm, ik heb het toch anders begrepen.
Het gaat door, sowieso. Maar hoe of wat en of ze nog iets speciaals kunnen regelen/opzetten bekijken ze morgen. Zo heb ik het begrepen.
Kan je niet maken. Mensen vertrekken. Als je nu zegt "het gaat door" gaat het zo begrepen worden, ook al nuanceer je.De persconferentie leek me wel wat genuanceerder dan dat. De intentie is om verder te gaan maar het moest nog bekeken worden met de verschillende overheden en de hulpdiensten.
Op andere festivals zijn er ook artiesten die (zelfs last minute) annuleren als men de tickets al heeft, zie maar naar Werchter.Gelukkig?
Evenveel betalen, half de beloofde ervaring.
Er zal inderdaad wellicht een taktiek achter zitten. Alle pistes nog open houden etc.Dreamville ligt op bijna 2km, dat gaat gewoon door kunnen gaan. Het festivalterrein zelf opent pas vrijdag, dus geen paniek uitspraak op de avond (het is 3u geleden nog maar eh!) en morgen deftig communiceren. Goede crisisaanpak vooralsnog.
Dat gaat pijnlijk worden voor die mainstage artiestenDan moet het om de muziek draaien en niet rond de show.

Tomorrowland zet wel hard in op die 'andere wereld' ervaring.Op andere festivals zijn er ook artiesten die (zelfs last minute) annuleren als men de tickets al heeft, zie maar naar Werchter.
Persoonlijk ga ik nog steeds naar een festival voor de muziek, anders ga ik wel naar de Efteling.
Kan je niet maken. Mensen vertrekken. Als je nu zegt "het gaat door" gaat het zo begrepen worden, ook al nuanceer je.