Zou me eerlijk gezegd niet zo heel veel boeien. Ben er zelf 2 keer geweest, maar amper bij de Mainstage vertoefd. Er is zoveel te zien en te ontdekken op dat festival. Hoewel die main natuurlijk een huzarenstukje is vond ik andere stages toch veel interessanter. Ik weet niet meer alle namen maar ik vond de Atmosphere tent, de locatie in de kelder (is niet de rave cave), de stage in het bos en de paddestoelen stage het tofst. En je bent natuurlijk niet op Tomorrowland geweest als je ook niet even langs de draak passeert.Maar goed dat ik geen tickets heb.
Daar zou ik echt niet mee kunnen lachen... Ja uw ticket is nog even duur, maar ge moogt nu rond een afgebrand ding gaan rondwandelen. Seriously?
Ik begrijp natuurlijk dat voor veel bezoekers die mainstage wel het hoogtepunt is. Maar goed, ze kunnen nu wel deel uitmaken van een echt unieke editie van het festival
. Als het doorgaat, en als het terrein aan de main nog mag/kan gebruikt worden, twijfel ik er niet aan dat de organisatie dit op de één of andere manier toch nog memorabel weet te maken.