JackM
Active member
Ja zo op 1 2 3 rap efkes hopAls je dat ding op één dag afgebroken krijgt kan men daar op zich wel rap een bescheiden podium ineenflatsen en kan het festival gewoon doorgaan. Het zal niet hetzelfde zijn, maar toch beter als niks.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja zo op 1 2 3 rap efkes hopAls je dat ding op één dag afgebroken krijgt kan men daar op zich wel rap een bescheiden podium ineenflatsen en kan het festival gewoon doorgaan. Het zal niet hetzelfde zijn, maar toch beter als niks.

De twee toegangspunten tot de main stage passeren inderdaad vlak naast het podium. Het lijkt me ondenkbaar dat je die kan gebruiken zolang de constructie er blijft staan.
Ja zo op 1 2 3 rap efkes hop![]()
De stalen structuur zal er niet blijven staan voor het festival, het moet weg, dus ze zullen de nodige tijd nemen om de komende uren het af te breken. Dan valt te zien hoe het terrein te herbruiken valt en of de toegangswegen dezelfde kunnen zijn na opruiming.De burgemeester van Boom Jeroen Baert had net kort overleg met de organisatie. Daar werd een situatieschets van gisterenavond gemaakt en besproken wat nu prioriteit krijgt. "De prioriteit is nu het volledig ontmantelen van wat rest van de Mainstage. Prioriteit is nu de veiligheid. Een hoop verwrongen staal kan je niet zo laten. We zullen wel zien wat er dan in de plaats kan komen."
Lijkt mij wat voorbarig. Uiteraard zullen er al volop zaken geregeld worden voor het geval ze groen licht krijgen. Anders ben je alsnog te laat.Het zal doorgaan, want ze hebben een alternatief podium geregeld
Volgens mij komt de meerderheid toch ook voor alles wat er rond hangt... Dat is toch net de extra troef van tomorrowland?Ge komt voor de muziek, toch?
Alhoewel, het is vooral EDM op de mainstage.
Er zijn nog nog meer dan genoeg stages die geen schade hebben.
Bron?Het zal doorgaan, want ze hebben een alternatief podium geregeld
Lezen er hier mensen mee die verstand hebben van (stelling)bouw? Mij lijkt het onwaarschijnlijk dat je zo'n constructie op 1 dag tijd (veilig) afgebroken krijgt maar ik heb dus geen verstand van stellingbouw.De stalen structuur zal er niet blijven staan voor het festival, het moet weg, dus ze zullen de nodige tijd nemen om de komende uren het af te breken. Dan valt te zien hoe het terrein te herbruiken valt en of de toegangswegen dezelfde kunnen zijn na opruiming.
Komende uren, is dit niet eerder een kwestie van dagen?De stalen structuur zal er niet blijven staan voor het festival, het moet weg, dus ze zullen de nodige tijd nemen om de komende uren het af te breken. Dan valt te zien hoe het terrein te herbruiken valt en of de toegangswegen dezelfde kunnen zijn na opruiming.
Lezen er hier mensen mee die verstand hebben van (stelling)bouw? Mij lijkt het onwaarschijnlijk dat je zo'n constructie op 1 dag tijd (veilig) afgebroken krijgt maar ik heb dus geen verstand van stellingbouw.

Wat ik eerder al postte lijkt wel degelijk een optie: het minimale opruimen om dat als veilig te kunnen beschouwen. Het beste is uiteraard 100% afgebroken en het terrein terug voorbereiden maar ik zie een volle reconversie niet gebeuren (of toch niet vrijwillig)."Het geraamte moet veilig gesteld worden. Moet een deel worden afgebroken, of alles? Dat wordt momenteel geëvalueerd, men is daar nu mee bezig", klinkt het bij de brandweer. "Afhankelijk van overleg zullen beslissingen genomen worden door de organisatie over verdere stappen die de organisatie wenst te nemen."
Bon chance aan de podiumafbrekers om heel dat spel in een recordtempo af te breken, terwijl er rekening wordt gehouden met de veiligheid in de blakende zon.denk dat daar niet veel podiumbouwers aan te pas komen. is gewoon met de kraan alles op een hoop duwen want alles is na die brand toch klaar voor de schroothoop.Je zal maar op de zwarte markt een ticketje voor dit weekend hebben bemachtigdBon chance aan de podiumafbrekers om heel dat spel in een recordtempo af te breken, terwijl er rekening wordt gehouden met de veiligheid in de blakende zon.
Goed punt. Dat wordt een schoon hoopje stort om in containers weg te krijgen.denk dat daar niet veel podiumbouwers aan te pas komen. is gewoon met de kraan alles op een hoop duwen want alles is na die brand toch klaar voor de schroothoop.