Tomorrowland Mainstage getroffen door brand

Toch wel redelijk episch als die dat gefikst krijgen se.
Daar zou ik echt wel een documentaire van willen zien hoe ge zoiets logistiek geregeld krijgt, lijkt me zo boeiend.
Ik krijg daar bijna kippenvel van als ik de vrachtwagens zie rijden en ik ben echt niets met tomorrowland, nog nooit geweest. Maar wat een prestatie zou dat zijn, sta vol bewondering te kijken.

ik stel me de vraag of het niet gewoon eenvoudiger was om één van de kleinere podiums te demonteren en te verhuizen naar de locatie van de mainstage.

ik stel me de vraag of het niet gewoon eenvoudiger was om één van de kleinere podiums te demonteren en te verhuizen naar de locatie van de mainstage.
Dan zijt ge nog eens extra tijd kwijt met het demonteren en verliest ge ook capaciteit. Wat hebt ge daar nu aan?

En die kleinere podiums zijn wel kleiner als hetgeen er straks/morgen gaat staan.

Een voordeel wel. Nu ga je de influencers en social media parasieten er direct uit kunnen halen. Hoe durven ze, een muziekfestival organiseren en de focus moeten leggen op de muziek? Daar scoor ik geen likes mee hoor!

Staat er precies gewoon voor. Wel cool als ze wat spots op het verbrande geraamte zetten. 't Heeft wel iets als achtergrond.
Die mannen moeten daar toch rondlopen met ne semi in hun broek dat ze dit voor mekaar aan't krijgen zijn.

Laatst bewerkt:
Vooral heel veel positieve commentaar en zaken die ik nooit opgemerkt heb:
Plots was de vrouw met het kleurrijke brilletje overal. Op elke televisie- en radiozender, in elke liveblog en elke krant was Wilmsen degene die, in een stroom aan nepnieuws, uitlegde dat er geen slachtoffers waren. Dat veiligheid prioriteit nummer één was. Dat de mainstage helemaal vernietigd was, maar dat er werd gezocht naar een oplossing. Het soort crisiscommunicatie dat je als woordvoerder liever zo veel mogelijk vermijdt, maar ze was snel. Helder. Zakelijk, maar met strijdlust in de stem. Niemand in de mediasector was verbaasd. Rondvraag leert dat Wilmsen niet alleen bekendstaat als een fijne vrouw in de omgang, maar ook als een heel betrokken iemand. Rond de pot draaien is niks voor haar. Een woordvoerder die effectief het woord durft voeren.
Veiligheid was niet prioriteit nummer 1, het allereerste dat gezegd werd was dat het doorgaat en dat ze er 100% zeker van waren.
Pas dan werd veiligheid erbij betrokken en was het opeens niet meer zo helder en draaide ze rond de pot. Dus het tegengestelde van wat ze hier beweren. En de nodige communicatie bleef soms heel lang uit.

Het eerste 'lek';

In proportie natuurlijk een ministage, maar evenzeer 70x8m.
Op die FB pagina zie je nog enkele andere foto's. Het lijkt er toch echt wel op dat die toren van de oude stage blijft staan, lijken ook al nieuwe verlichtingselementen in aangebracht te zijn.

Edit: hoewel, misschien toch twijfelachtig. Maar anyway, dat moet waanzin zijn om daar nu aan mee te werken!

Hier zullen de nieuwsblad lezers mogelijk kunnen lezen of die madam een opleiding heeft gekregen
In het artikel staat wel dat ze oprichtster is van dit communicatiebedrijf:

En via daar kom je ook uit op dit:

Dus ze heeft PR gestudeerd aan de Plantijn Hogeschool Antwerpen. En volgens de about van hun firma is ze effectief afgestudeerd :P

Op die FB pagina zie je nog enkele andere foto's. Het lijkt er toch echt wel op dat die toren van de oude stage blijft staan, lijken ook al nieuwe verlichtingselementen in aangebracht te zijn.
Die oude stage is toch precies al half afgebroken?

Terug
Bovenaan