Ja, ik had het enkel over die laatste toren.Die oude stage is toch precies al half afgebroken?
Maar ik was te rap, denk dat die ook nog tegen de vlakte gaat.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, ik had het enkel over die laatste toren.Die oude stage is toch precies al half afgebroken?
Net 1 sec geleden een foto op fb van Frank Verstraeten gezien. Alles is bijna weg. Holy moly. Respect wel voor TML om dit te regelen op zo een korte tijd.Ja, ik had het enkel over die laatste toren.
Maar ik was te rap, denk dat die ook nog tegen de vlakte gaat.
Ja 't is wel indrukwekkend wat zij op 48h aan het forceren zijn. Toont wel de veerkracht van het festival en waarom het toch tot de beste ter wereld gerekend mag worden. Kan me niet inbeelden wat een slapeloze en hectische 48h het daar geweest zijn voor de medewerkers, toch chapeau. Al zal het commerciële natuurlijk enorm meespelen, je moet het toch maar doen.Toch wel redelijk episch als die dat gefikst krijgen se.
Daar zou ik echt wel een documentaire van willen zien hoe ge zoiets logistiek geregeld krijgt, lijkt me zo boeiend.
Ik krijg daar bijna kippenvel van als ik de vrachtwagens zie rijden en ik ben echt niets met tomorrowland, nog nooit geweest. Maar wat een prestatie zou dat zijn, sta vol bewondering te kijken.
Ze werken dus parallel aan de nieuwe stage terwijl de oude nog altijd wordt afgebroken. Als het niet anders kan denk ik dat ze een deel van het staal daar even laten staan op de grond. Maar ik denk dat het tegen 14u lijkt te lukken.Net 1 sec geleden een foto op fb van Frank Verstraeten gezien. Alles is bijna weg. Holy moly. Respect wel voor TML om dit te regelen op zo een korte tijd.
Ze werken dus parallel aan de nieuwe stage terwijl de oude nog altijd wordt afgebroken. Als het niet anders kan denk ik dat ze een deel van het staal daar even laten staan op de grond. Maar ik denk dat het tegen 14u lijkt te lukken.
Het is alllemaal afgebroken en opgebouwd in uren, niet in dagen of weken.
Ik vraag me af of er grote schermen gaan komen want van de afstand van de comfort stages zag je vroeger maar een stipje van de DJ, anders zie je niets. En de megaboxen moeten nog geïnstalleerd worden.
Mogelijk wel, maar nog altijd beter dan de volledige capaciteit verliezen ...Verliezen ze wel niet een groot deel van de capaciteit?
- het podium schuift stuk op naar voor
- afbraak / afval van het vorige podium lijkt er idd gewoon nog te liggen
Goh ja, als ge elk jaar enkel PR moet doen in de vorm van stoefen hoe geweldig alles is en welke podia ge hebt en dan ineens crisis PR moet doen, dan snap ik wel dat het wat roestig is.
met livestreams en persconferenties. Alsof we om 14u00 net wel of net niet aan het einde van de wereld ontsnappen. 

IddIk neem aan dat het zal lukken om scenario 1 realiteit te maken, kan zijn dat de mainstage wat later start na soundchecks en aansluitingen maar de grote kranen etc zijn dan al weg.
Ja maar dat nieuwe brandje zal ook weer voor heel wat twijfel zorgen, als is het op zich niet veel.Ik neem aan dat het zal lukken om scenario 1 realiteit te maken, kan zijn dat de mainstage wat later start na soundchecks en aansluitingen maar de grote kranen etc zijn dan al weg.
Heel die berichgeving hieromtrentmet livestreams en persconferenties. Alsof we om 14u00 net wel of net niet aan het einde van de wereld ontsnappen.
![]()