Wat kan Pogacar hier aan doen?
Ik zie het probleem ook niet, Vingegaard rijdt met hem naar de finish en de rest is geschiedenis.
Als Remco en Jonas bleven zitten, was de winst voor Mas of Carapaz.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat kan Pogacar hier aan doen?
Gegokt en verloren.Toch ferm verlies nog voor Evenepoel. Eens los gaan ipv het metertje te volgen niet echt een success.
Mss aan een Carapaz of Evenepoel wel , maar Vingegaard is toch de grote rivaal.Leek er effe op dat ie zou weggeven, ma anderszijds had het ook een beetje vies geweest.
Niets weggeven. Eergierig zijn als topsporter. Woutje kan er een vb aan nemen..
Niets weggeven. Eergierig zijn als topsporter. Woutje kan er een vb aan nemen..
Het ging over de manier van 'vieren' als je de hele tijd wieltje hebt gezogen bij iemand die een paar maand geleden nog half dood lag.Wat kan Pogacar hier aan doen? Die wilde de overwinning helemaal niet, maar QS gaat rijden, moet hij die dan gewoon weggeven? Aan zijn aartsrivaal? Zou nog belachelijker zijn
Het ging over de manier van 'vieren' als je de hele tijd wieltje hebt gezogen bij iemand die een paar maand geleden nog half dood lag.
Het ging over de manier van 'vieren' als je de hele tijd wieltje hebt gezogen bij iemand die een paar maand geleden nog half dood lag.
Welke manier van vieren? Hij stak zijn handen gewoon omhoogHet ging over de manier van 'vieren' als je de hele tijd wieltje hebt gezogen bij iemand die een paar maand geleden nog half dood lag.

En UAE zonder Pogi tweedePogacar soloteam staat op kop van aantal WT zeges per team dit jaar![]()

Half dood. Dat konden we zeggen over Evenepoel in 2020. Uiteindelijk had hij ong. een jaar nodig om terug super te zijn.Het ging over de manier van 'vieren' als je de hele tijd wieltje hebt gezogen bij iemand die een paar maand geleden nog half dood lag.
Eerder een onmogelijke noot.Remco gaat ongetwijfeld wel voluit gaan morgen, ma vraag me af of ie niet beter al op halve spaarmodus rijdt, volgend week zaterdag al olympische tijdrit. Tarling wordt een harde noot
Idd en bekijk die top-10 en je kan alleen maar vaststellen dat Roglic en Vlasov hier ook hun rol hadden gespeeld.Ik had nooit gedacht dat Remco zo goed was na de Dauphiné.
De twee andere waren dit jaar nog buiten bereik.
).Ik weet niet of Roglic (zonder pech) deze Remco hier geklopt had voor plaats 3 (we zullen het nooit zeker weten) maar dat gat tussen de nummer 3 en 4? Iets zegt mij dat Roglic zich daar zeker tussen gewrongen had. En Vlasov had ook wel top-10 kunnen rijden denk ik.Idd en bekijk die top-10 en je kan alleen maar vaststellen dat Roglic en Vlasov hier ook hun rol hadden gespeeld.
Zonde van die twee.
Eerste Belgisch podium sinds Van Impe 1981 (Jurgen VDB niet meegerekend, want daar hebben we geen foto van in Parijs, maar hij stond wel dichter bij de winnaar).