SomeDude
Banned
Lijkt me vrij logische reactie, Maxim is tenslotte samen met een Franse schoneUitspraken zoals "hij zag misschien een mooie dame langs de kant" zullen natuurlijk ook wel niet helpen.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lijkt me vrij logische reactie, Maxim is tenslotte samen met een Franse schoneUitspraken zoals "hij zag misschien een mooie dame langs de kant" zullen natuurlijk ook wel niet helpen.

Hoogst ongelukkige uitspraken van Van Gils. Had het eerlijk gezegd ook niet verwacht van hem.
Wie en hoe?Word nu wel redelijk afgemaakt door José en Renaat.
Capiot die in dat interview afvraagt wat je moet doen.
Heel simpel toch? U laten uitbollen in een rechte lijn. Allezins niet 500x rondom u zitten te loeren waardoor je dus renners in gevaar brengt zoals nu is gebeurd.
Of als er plaats is meteen naar de boarding gaan en dan pas stoppen met trappen dan kunnen Van Gils en co er langs rechts gewoon nog langsCapiot die in dat interview afvraagt wat je moet doen.
Heel simpel toch? U laten uitbollen in een rechte lijn. Allezins niet 500x rondom u zitten te loeren waardoor je dus renners in gevaar brengt zoals nu is gebeurd.
Thomas is ook positief getest, maar is gestartLees hier net dat Pidcock er ook is uitgestapt met Covid, hou men hart vast. Als da gerucht rond Ayuso klopt, zou schandalig zijn. Maar er gaan er nog volgen, hopelijk blijft Remco gespaard
Is dat ook niet gewoon omdat zij positieve renners sowieso uit koers nemen? Ik weet dat het strikt genomen niet verplicht is, maar 'k vind dat toch correcter dan met milde symptomen van start te gaan zoals Thomas hierbovenBidden voor R.EV dan want de Wolfpack heeft geen al te.best track record met corona.
Stel je bent verkouden en perfect in staat te sporten/wedstrijden te doen.Is dat ook niet gewoon omdat zij positieve renners sowieso uit koers nemen? Ik weet dat het strikt genomen niet verplicht is, maar 'k vind dat toch correcter dan met milde symptomen van start te gaan zoals Thomas hierboven
Bij Quickstep zijn ze misschien te conservatief op dat vlak, ma ik vind het ergens wel niet kunnen dat enkel ploegdokters over covid beslissen. Je kan je afvragen in hoeverre dat echt in het belang van de renner is en niet de ploeg.Is dat ook niet gewoon omdat zij positieve renners sowieso uit koers nemen? Ik weet dat het strikt genomen niet verplicht is, maar 'k vind dat toch correcter dan met milde symptomen van start te gaan zoals Thomas hierboven

Mijn huisdokter, die ook sportdokter is en renner EZC raadde dat af. Het is ondertussen al 3 jaar geleden maar als ik het mij goed herinner vanwege het gevaar op een ontstoken hartspier.Stel je bent verkouden en perfect in staat te sporten/wedstrijden te doen.
Of het nu covid of een ander virus is, wat maakt het verschil?
Ja maar andere virussen kunnen dit ook veroorzaken.Mijn huisdokter, die ook sportdokter is en renner EZC raadde dat af. Het is ondertussen al 3 jaar geleden maar als ik het mij goed herinner vanwege het gevaar op een ontstoken hartspier.
Bij Quickstep zijn ze misschien te conservatief op dat vlak, ma ik vind het ergens wel niet kunnen dat enkel ploegdokters over covid beslissen. Je kan je afvragen in hoeverre dat echt in het belang van de renner is en niet de ploeg.
Zou op zen minst moeten een onafhankelijk panel moeten zijn, tourdokters zijn misschien ook te beïnvloed door ASO in het belang van de tour.
edit:
Die razende beginsnelheid gaat echt slachtoffers maken op het einde van de rit![]()
Welk nut heet het als ploegarts om een renner die echt ziek is te laten starten?Bij Quickstep zijn ze misschien te conservatief op dat vlak, ma ik vind het ergens wel niet kunnen dat enkel ploegdokters over covid beslissen. Je kan je afvragen in hoeverre dat echt in het belang van de renner is en niet de ploeg.