Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

De renner zal het wel aangeven, maar het is niet omdat persoon A assymptomatisch is en niet perse ziek is dat hij het niet kan doorspelen aan persoon B die compleet slecht er op gaat reageren.Welk nut heet het als ploegarts om een renner die echt ziek is te laten starten?
Covid positief is niet gelijk aan ziek zijn he.
Die moest eerder dit jaar nog gaan koersen 2 weken nadat hij zijn sleutelbeen had gebroken. Dat geeft toch geen goede indruk over die ploeg.hehe van Gils ik hoorde zijn interview op de radio er een beetje over. Maar dat van Capiot was er ook over ook geen enkel schuldbesef. De Tour altijd wat te beleven.
En waarom ingodsnaam Capiot nog laten starten vandaag. Die kon gisteren nog amper bewegen moest over de meet worden geduwd.
Ik vrees dat door al die zware inspanningen de kans ook veel groter is dat het toch uitbreekt in tegenstelling tot de gemiddelde mens.De renner zal het wel aangeven, maar het is niet omdat persoon A assymptomatisch is en niet perse ziek is dat hij het niet kan doorspelen aan persoon B die compleet slecht er op gaat reageren.
Covid is toch wat besmettelijker dan een griepke.
Matje precies ook in stijgende lijn, hangt er nog altijd tussen
Ja maar dat is niet meer realistisch dan he.De renner zal het wel aangeven, maar het is niet omdat persoon A assymptomatisch is en niet perse ziek is dat hij het niet kan doorspelen aan persoon B die compleet slecht er op gaat reageren.
Covid is toch wat besmettelijker dan een griepke.
Van Gils had mss beter gedaan zoals vorig jaar in de Japan cup
Al heel de Tour vreemde analyses (heilige Philipsen, Van Gils in fout/Capiot onschuldig, iedereen Roglic noemen, ...).Dat heb ik gemist, wat is er gebeurd ?
Staat in die threadDie had naar zijn mooie Franse vriendin gekeken ofwa?
I was told by a rider in the race, the incident was a result of Bouglas taking his hand off the bars to push a Jayco rider out off the way, causing Van Gils to nearly crash.
Staat in die thread
) en Quinn die gast ook nog eens een (zacht) handje op de wang gegeven. Van Gils is daarvoor geschorst trouwens.Ik vind wel dat ASO als organisatie dit zou moeten verplichten om de renners te(gen zichzelf te) beschermen, je ziet en hoort in interviews dat er totaal geen eenduidigheid is qua beslissingen, sommigen ploegen laten renners starten en daar zitten ook zogezegd dokters. Kijk naar Thomas, en moet nu lossen.Ja maar dat is niet meer realistisch dan he.
Dat zou betekenen dat je elke dag iedereen moet testen.

Maar is dat zo onrealistisch? Zeker nu er al zo veel gevallen zijn. Bij Astana testen ze blijkbaar wel, bij sommige andere ploegen bewust niet (https://sporza.be/nl/2024/07/13/ren...e-je-op-lange-termijn-aanricht~1720872800576/ )Ja maar dat is niet meer realistisch dan he.
Dat zou betekenen dat je elke dag iedereen moet testen.

Dat zou vooral betekenen dat op al die uitgevoerde testen vals positieven gaan zitten en mensen onterecht naar huis gestuurd worden.Ik vind wel dat dit zou moeten om de renners te(gen zichzelf te) beschermen, je ziet en hoort in interviews dat er totaal geen eenduidigheid is qua beslissingen, sommigen ploegen laten renners starten en daar zitten ook zogezegd dokters. Kijk naar Thomas, en moet nu lossen.
Je gaat me niet zeggen dat er geen ploegbelangen spelen, in een race met een commerciële waarde van het kaliber TdF, tuurlijk wel..