Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
* Lanterne Rouge is eigenlijk alles wat je nodig hebt om op een vrij objectieve manier mee te zijn met alles imo.Ik weet dat er een afzonderlijke post is rond 'media' en 'content', maar ik wil het toch graag eens specifiek vragen voor de TDF.
Wat volgen jullie allemaal rond de TDF van media? Ik volg al:
- Lantern Rouge Podcast
- HLN komt ook dagelijks met een kwartiertje update over de Tour
- Geraint Thomas Cycling Club is ook altijd wel leuk om te horen
Nog goede podcasts die ik mis over de tour?
Ik denk niet dat we deze Tour veel Van Aert moeten verwachten en áls we iets mogen verwachten zal dat eerder in de 2de helft van de Tour zijn, deep in de 2de week/3de week. Ik kan me volledig miskijken op die sprint op het BK maar toch... niet het feit dat hij daar niet wint tegen al dat geweld maar vooral het feit dat hij daar zo snel moest gaan zitten op dat type aankomst waar hij na een lange koers de sprinters normaal toch a run for their money moet kunnen geven was voor mij toch een zéér veeg teken.Als er echt wordt doorgereden dan liggen VDP, Pedersen en WVA (met zijn huidige vorm) er altijd af
Ik heb daar net al jaren niet meer naar gekeken/geluisterd omdat die een tijdje alles 'Thermonuclear!!!' noemde. Daarnaast leek die er ook van uit te gaan dat de (berekende?) wattages van verschillende koersen allemaal perfect te vergelijken waren met elkaar en stoelde die z'n analyses daar voor mij veel te hard op.* Lanterne Rouge is eigenlijk alles wat je nodig hebt om op een vrij objectieve manier mee te zijn met alles imo.
Patrick heeft wel een beetje die stijl I guess. Zeker op YouTube is zijn stijl wel minstens deels gericht op viewer retention rates wat ik ergens wel begrijp. Voor de rest skip ik eerlijk gezegd alles waar ze over vermogen beginnen lullen (niet alleen bij LR). Zeker als ze inderdaad vermogens van de één koers met de andere beginnen te vergelijken, dat zegt allemaal niks. Maar los daarvan zijn er bij zijn wedstrijd analyses zeer zelden dingen waar ik mij echt niet in kan vinden en vooral hij heeft vaak kleine details gezien die de meeste mensen waarschijnlijk missen.Ik heb daar net al jaren niet meer naar gekeken/geluisterd omdat die een tijdje alles 'Thermonuclear!!!' noemde. Daarnaast leek die er ook van uit te gaan dat de (berekende?) wattages van verschillende koersen allemaal perfect te vergelijken waren met elkaar en stoelde die z'n analyses daar voor mij veel te hard op.
Is dat nog altijd zo? Anders wil ik het wel een kans geven, want die kerel ademde wel passie voor koers en ik luisterde wel graag naar hem.
MVDP die zegt dat hij denkt dat rit 1 te zwaar is voor hem. Die gaat dus knallen.
MVDP die zegt dat hij denkt dat rit 1 te zwaar is voor hem. Die gaat dus knallen.

Vreemd om Evenepoel gewoon in het blauw van SQS te zien.

Hij zei dat vorig jaar ook een deed inderdaad toen ook geen moeite. Nu is dat wsl niet anders. Dag 2 though... daar gaat ie volop vlammen.MVDP die zegt dat hij denkt dat rit 1 te zwaar is voor hem. Die gaat dus knallen.

Heb je die laatste klim bekeken? Zal meer voor de echte klimmers zijn.Dag 2 though... daar gaat ie volop vlammen.![]()