Tour de France 2024

Hij had naar eigen zeggen "betere vorm dan vorig jaar"... :oops:

Mja is iets anders mis mee hé. De hitte of gewoon ziek. Net gewoon overgegeven. Dramatische manier wel om op pensioen te gaan als die er uit ligt sws. Geen grote fan van hem, maar hopelijk haalt hij het, want dit is wel zeer pijnljk.

Vermoedelijk een afscheid is mineur maar ziek is ziek. Het einde van een sprint legende? :frown:

Ik denk toch dat zo doorrijden gewoon uitstel van het onvermijdelijke is, helaas. En zo riskeert misschien heel die ploeg nog mee buiten tijd te geraken.

Allé we zijn weer goed begonnen na Vervaeke nu dus Hirt al tegen de vlakte. Zolang het maar Evenepoel niet is zekers.

En Cavandish :s zonde Strive for 35 wordt Strive om te finishen

De technologie staat weer op punt hoor bij de VRT. Doen een interview en hun micro werkt niet :unsure: Echt nutteloze toevoeging die motard.

Heel benieuwd wat dit vandaag gaat geven. Peloton heeft er toch zin in laten de vluchters niet echt lopen.

Ik had wel niet verwacht dat UAE zich zo ging inhouden. Enkel EF probeert de vluchters binnen schot te houden.

Hoe goed is Pogacar natuurlijk. Die covid was dat 2x niks of is hij daar ziek van geweest?

Jumbo en UAE nu naast elkaar vooraan het peloton.

Cav haalt Jakobsen en co in komt dus wel goed. Of wel loopt het ook slecht af voor Jakobsen.

Jakobsen is toch ook altijd op het randje en die zat dit jaar ook niet in beste vorm.
DSM heeft ook geen andere keus dan Jakobsen sturen, de tour uitrijden gaat die niet doen.

Kelderman zwaar gevallen ...

Eventjes verward. Ik zag 2 SQSers met de BK ervoor en de WK erachter en twijfelde even wie Evenepoel was maar het is gewoon een van die blauwe natuurlijk. :p

En ook Jumbo in het nieuw wordt wennen.

Cavendish lijkt me wel aan een kansloos avontuur bezig te zijn.
Hij verliest nu ongeveer een halve minuut per km tijdens de klim. Na deze klim komen er nog 4 andere, en ik vermoed dat de tank nu al wel leeg gaat zijn, en vooraan gaat het in theorie nog versnellen. Van die vier volgende klimmetjes zijn er twee van 2de en 2 van 3de categorie.
En die Barbotto is volgens mij echt wel lastig (5.8 km aan 7.6%).

Maar goed, zelfs indien hij vandaag overleeft krijgt hij morgen een vergelijkbaar parcours (iets minder zwaar wel) voorgeschoteld.
Ik zie hem dan niet de dag nadien een spurt winnen
En rit 4 gaat hij in deze toestand volgens mij nooit halen..

En die nieuwe Red Bulls zien er uit zoals de Jumbos wordt helemaal verwarrend dat.

Is dat nu Lazkano die lost. Heb eens een ploegje gemaakt met die wielermanager en Lazkano er in gezet begint al weer goed.

Wat is de tijdslimiet. Is een rit met vele hoogtemeters dus die zal wel ruim zijn. 35-40 minuten?

Kijk dat is een mooie bidon voor Jakobsen van Astana.

Sprinters die Lefevere verlaten lijken toch ook wel soms wat vervloekt.

Eventjes verward. Ik zag 2 SQSers met de BK ervoor en de WK erachter en twijfelde even wie Evenepoel was maar het is gewoon een van die blauwe natuurlijk. :p

En ook Jumbo in het nieuw wordt wennen.

Dat het al een half jaar Visma - Lease a bike is,is ook nog wennen zeker?

Zowat alle snelle mannen gelost, maar ik zag De Lie wel nog in dat eerste peloton zitten (wel eerder achteraan nu).

Wellens dat is tempo er in jagen hoor.

Martinez er af en Gaudu ook in de miserie. Tour begint al goed voor de Fransen.

UAE wakker geschoten.

Waarom zit Renaat zo onnozel te doen elke keer als een sprinter lost? Die hadden hier toch nooit een kans. Buiten een Pedersen misschien in een superdag als UAE niet zou proberen.

Terug
Bovenaan