Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien verwachten ze dat Vingegaard nog niet in vorm is, en willen ze hem de eerste dagen het vuur aan de schenen leggen, zodat Pogacar tijdswinst kan boekenWellens er al af. UAE toch maar oppassen dat ze genoeg volk hebben. Of gaan ze meteen Yates, Ayuso en Almeida aan het werk zetten?
Die Abrahamsen blijft toch ook verrassen. Tot een paar maand geleden nog nooit van gehoord.
Wellens kan niet tegen de warmte (warmte-allergie). Het verbaasde me dat hij nog in het peloton zat.Wellens er al af. UAE toch maar oppassen dat ze genoeg volk hebben. Of gaan ze meteen Yates, Ayuso en Almeida aan het werk zetten?
Wellens kan niet tegen de warmte (warmte-allergie). Het verbaasde me dat hij nog in het peloton zat.
Ayuso gaf alvast geen goeie indruk hier daarnet zo helemaal achteraan.Vals tempo van Visma nu. Proberen om Van Aert aan boord te houden en dan die vluchters proberen pakken na de laatste klim. Wel in dalende lijn natuurlijk, zal niet makkelijk zijn. En ik zou toch ook proberen om Pedersen er af te krijgen, al kan je ook hopen op hulp van hen aan het einde.
UAE wel teleurstellend. Als ze nooit van plan waren om één van Yates, Almeida of Ayuso al te gebruiken vandaag had je even goed niets kunnen doen.
EDIT: Ayuso heeft het dus gewoon lastig. Niet hersteld van zijn val in de Dauphiné neem ik aan
Ik weet toch ook niet wat te vinden van UAE. Pogacar misschien toch geen 100%? Zou er ook niet van verschieten dat Visma gewoon UAE aan het overbluffen is en ze daardoor misschien niet meer durvenVals tempo van Visma nu. Proberen om Van Aert aan boord te houden en dan die vluchters proberen pakken na de laatste klim. Wel in dalende lijn natuurlijk, zal niet makkelijk zijn. En ik zou toch ook proberen om Pedersen er af te krijgen, al kan je ook hopen op hulp van hen aan het einde.
UAE wel teleurstellend. Als ze nooit van plan waren om één van Yates, Almeida of Ayuso al te gebruiken vandaag had je even goed niets kunnen doen.

Die 2 zullen toch geen 2 minuten mogen hebben op de top van de laatste klim want dan zijn ze gewoon gaan vliegen.