Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het zou me niet verbazen dat Matthieu VDP morgen op de afspraak is. Zich vandaag wat laten uitzakken om zich te sparen, was toch niets te winnen voor hem vandaag.Morgen wordt toch al meteen andere koek. Slotklim op maar 11km ipv 25. En +10% gemiddeld. Een muurtje dus. Als je zag hoe UAE nu al reed dan lijkt het me toch duidelijk dat Pogacar vlug een ritje wil winnen. De rest zal top moeten zijn als ze geen tijd willen verliezen.

Denk dat er heel veel van Pogi zal afhangen morgen. Vrees dat die 2km wat tekort is om een groot verschil te maken en dat WVA en MVDP wel zullen aanhaken, alé, ik hoop het![]()
Net eens de stage bekeken, ik las eerder dat stage 2 makkelijker was maar daar lijkt het idd niet op. Dan maar hopen dat het klassement nog niet overhoop ligt.Als het echt 10% is zie ik niet in hoe ze er met hun 10k extra nog gaan aanhangen. Ik vraag me zelfs af of de rest van de G4 er nog gaat aanhangen als Pogacar echt zo goed is als gedacht en er zin in heeft.
Zeker voor VDP vandaag was makkelijker dan morgen. Dus als die helling van 8% er al teveel aan was vandaag wat gaat hij dan kunnen uitrichten op eentje die er nog 2% extra bij doet.
Net eens de stage bekeken, ik las eerder dat stage 2 makkelijker was maar daar lijkt het idd niet op. Dan maar hopen dat het klassement nog niet overhoop ligt.
. 
Ik heb pogi allesinds nog nooit zo weten koersen. Die rijdt gewoon altijd rond om te winnen.Zou Pog of Vingegaard hier al vol voor de winst gaan? Lijkt me perfect om die ritwinst aan een andere top klimmer te "gunnen" maar zo toch al wat inkijk in de andere te krijgen zonder dat je jezelf meteen in de schijnwerpers zet.
Fyi: ik lees net in de zondag de reactie van Remco "meegesprint voor een goeie positie voor volgwagen". Volgorde op basis van GC wrs.Mooie rit. en wat zit pogacar daar mee te sprinten?
Vingegaard kende dat parcours dan ook als zijn broekzak door de minutieuze voorbereiding ...Edit: ook gelezen van Dumoulin: "Pogacar is veel handiger op de fiets dan Vingegaard"... dat zou je niet zeggen als je de beelden van die ITT van vorig jaar naast elkaar gezien hebt. Vingegaard pakt daar in elke bocht 2-3s.

Als hij het doet zal het van ver zijn en met een klein groepje. Hij is geen bedreiging voor de trui nu lijk me, dus waarom niet.Heb je die laatste klim bekeken? Zal meer voor de echte klimmers zijn.

Toch 3 minuten er af in het laatste uur als ze telkens een minuut gaan verliezen per beklimming kan het toch nog spannend worden