Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Blijft zalig iddHeeft Cosnefroy vorig jaar ook een boete gehad voor dat vieren met z'n fans?
Blijft legendarisch![]()
Ze zullen wss een paar dure restaurants gevonden hebbenBallerini eerder deze week ook al een boete omdat hij stopte om Cav te zien winnen dus ik dacht wel toen ik het zag dat het ook wel een boete zou opleveren.
UCI blijkbaar een blik nieuwe regeltjes opengetrokken, of toch beslist om er een paar extra toe te passen.
Nu goed of 200 frank echt een straf is voor die mannen denk het niet.

Als ik Strava mag geloven is het ongeveer status quo.Ik denk dat hij vooral tijd heeft teruggepakt in de afdaling, niet?
Allé nu wachten op volgend weekend voor het volgende échte vuurwerk zeker?

Laat ons hopen!De lie zal vandaag ook wat vuurwerk uit zijn benen schudden en zorgen voor een tweede Belgische ritzege![]()
Op dit soort aankomsten…? Dan zijn de grootste tegenstanders oa Van Aert, Philipsen en Pedersen, allemaal niet in topvorm momenteel… Bini wel natuurlijk maar voor de rest…Laat ons hopen!
Maar het zal toch zeer moeilijk worden voor De Lie denk ik, de tegenstand is echt in vorm.
Op dit soort aankomsten…? Dan zijn de grootste tegenstanders oa Van Aert, Philipsen en Pedersen, allemaal niet in topvorm momenteel… Bini wel natuurlijk maar voor de rest…
Das wel heel chauvinistisch gesteld. 50km ITT's zijn gepasseerd en maar goed ook. Ik denk niet we terug moeten willen naar de tijd waar klimmers minúten moeten gaan nemen in de bergen om hun slechtere TT te compenseren.Een grote ronde moet gewoon twee langere tijdritten bevatten
En nu wint er automatisch een klimmer...Das wel heel chauvinistisch gesteld. 50km ITT's zijn gepasseerd en maar goed ook. Ik denk niet we terug moeten willen naar de tijd waar klimmers minúten moeten gaan nemen in de bergen om hun slechtere TT te compenseren.
Is het type aankomst waar Pogacar ook nog durft meesprinten...Het moeilijkste zal toch vooral zijn om de vlucht binnen schot te houden. Ik zie wel een mooie groep vluchters het proberen vandaag (en morgen) en ik denk niet dat er veel ploegen in het peloton gaan rijden.