Tour de France 2024

Heb ik dat trouwens goed gehoord van José vandaag, dat Vingegaard in zijn beste vorm hier is...?
Nadat hij vorige jaren al zei dat hij het met geluk de tour had gewonnen 😅

Pogacar blijft ook een mens van vlees en bloed. Drie grote rondes voor de winst rijden, ik zou dat gewoon al niet doen met het oog op de rest van zijn carrière.

Karl nog wat olie op't vuur gooien met dat startinterview van Van Gils. Niemand aan tafel die ook maar enig begrip heeft voor Van Gils en Capiot als slachtoffer blijven behandelen. Onbegrijpelijk.

(al had dat van die mooie dame wel niet gehoeven)

Karl nog wat olie op't vuur gooien met dat startinterview van Van Gils. Niemand aan tafel die ook maar enig begrip heeft voor Van Gils en Capiot als slachtoffer blijven behandelen. Onbegrijpelijk.

Wie met wijnglazen met eigen label op publieke omroep komt moet idd niet veel zeggen over een ander

Ja maar begrijp je nu niet dat de gevallen renner altijd het slachtoffer is en nooit in fout kan zijn?

Ik zou die mannen echt eens willen vragen wie in fout zou zijn als Van Aert een paar dagen terug Demare een serieuze por verkocht (om zich te beschermen) waardoor die laatste ten val kwam.

Ik vind het werkelijk nog steeds hallucinant dat blijkbaar iedereen hier in België verwacht dat Van Gils zijn excuses aanbiedt voor dat maneuver terwijl die nauwelijks iets fout doet. 90% van dat interview is ook gewoon hij die zegt dat hij niet in fout is en Capiot van zijn lijn afwijkt, iets wat de beelden gewoon bewijzen. Dat mopje van die dame is typisch Van Gils (hij doet wat lollig en denkt dat dat grappig is), en op dat moment ongepast, maar het gedoe hierover is echt compleet belachelijk. Begint Karl nog te doen alsof het logisch is dat het "slachtoffer" misschien niet klaar is voor een gesprek, terwijl dat "slachtoffer" in een ander interview gewoon droog zegt dat hij het niet kunnen vindt dat Van Gils geen toenadering heeft gezocht (wat dus gewoon een leugen blijkt).

Ironisch ook echt dat ze het allemaal hebben over een gebrek aan empathisch vermogen, maar zich dan blijkbaar wel allemaal enkel in Capiots schoenen kunnen zetten, maar niet in die van Van Gils. Iemand die bijna in de dranghekken gereden werd door iemand en nu zelf als schuldige wordt gezien. Ge zou voor minder wat geïrriteerd zijn. De passage in Vive le Vélo was gelukkig al niet zo erg als Renaat die het heeft over "snotneus" of "dingen zou doen die tegenwoordig niet meer mogen als hij mijn zoon was". Een 60 jarige commentator die zo een zaken gaat zeggen, tja.

Laatst bewerkt:
Remco die meteen reageert op Yates die mee wou springen. Hopelijk een sterke Hirt en Landa vandaag die steun kunnen bieden. Van Wilder lijkt die rol van echte luxe knecht toch niet te kunnen waar maken voorlopig.

Wellens gooit stomweg een lege muzette recht in midden van de baan op een voorbijrijdende motor-fotograaf. Enorm dwaas maar hij excuseert zich onmiddellijk.
Renaat lacht ermee.
Benieuwd wat Renaat zou zeggen als het van Gils was geweest ipv Wellens.

Renaat: "Hij neemt de kortste weg hé" :laugh: jongens die man is niet normaal meer. Die kiest gewoon zijn favoriet telkens en vormt dan zijn mening.

Dat is nu toch ook wel en héél bedenkelijk maneuvre van Bini bij die tussensport imo. Dat is aan een finish instant een DSQ

Hoe dom is dit toch weer van Girmay. Als ze een beetje consequent zijn zetten ze hem achteraan de groep nu in die tussen sprint.

Vandegoor ook nog steekje naar Van Gils natuurlijk :laugh:
Niet zijn fout dat ge als commentator zo dom bent om te denken dat dat een wereldklimmer is ofzo.

Terug
Bovenaan