Tour de France 2024

Wie gaat er rijden in de vallei? Blijft nog enkel Kelderman en Jorgenson over. En die 3 vooraan straks misschien met 4 met Carapaz hebben toch een 3'30 voor.

Vingegaard heeft nog Kelderman en Jorgenson, Evenepoel Landa en Pogacar nog Yates en Almeida. Dus waar rij je naar toe?
Naar de finish hoop ik.

Toch wel echt benieuwd naar de waardeverhoudingen nu. Als het nu niet lukt voor Vingegaard om tijd te pakken, zal het moeilijk worden. De omstandigheden zijn perfect voor hem. Zeer warm en zijn ploeg heeft het heel de dag ontzettend hard gemaakt. Gisteren was het toch een stukje koeler want Pogacar een beetje beter ligt.

Ik snap echt niet dat ze altijd de vluchters hypen, die worden nu gewoon op minuten gereden. Alsof die 15 seconden op het vlakken het grote verschil gaan zijn.

Nu is het wachten tot de vluchters ingerekend worden en de fusees afgestoken worden.

Laat ons hopen dat Remco eens een fusee afsteekt, al vrees ik ervoor dat hij heel defensief gaat rijden.

Nu is het wachten tot de vluchters ingerekend worden en de fusees afgestoken worden.

Laat ons hopen dat Remco eens een fusee afsteekt, al vrees ik ervoor dat hij heel defensief gaat rijden.
Zou het wel graag hebben, liever remco zien strijden met top-2 en compleet opblazen, dan op auto-pilot 3de plaats controleren tbh

Evenepoel op de trappers dat zie je niet zo vaak hopelijk geen teken :s

Rodrigues er wel af dus dat is goed voor podium

Evenepoel met de klassieke blik naar z’n metertje en rustig verder rijden, goed dat Rodriguez net loste.

Nu de twee tenoren!

Tot zover de aanval Remco :P

Pogacar rustig in het wieltje. Lijkt geen moeite te moeten doen.
Kan nog spannend worden want het is nog even!

Eigenlijk doet iedereen hier exact wat ze moeten doen. Visma maakt het perfect voor Vingegaard, die gaat vroeg en probeert Pogacar gewoon te slopen door lang hard te gaan. Pogacar probeert te volgen en hoopt dat hij niet kraakt. Evenepoel zoekt zijn eigen tempo en stelt zo het podium veilig.

Terug
Bovenaan