Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Van de wind zie ik het toch echt niet komen vandaag. Gemiddelde windsnelheid 15km/u met windstoten tot max 25 a 30km/u volgens de fijnmazige weer modellen.Wel zijwind vandaag maar ik vrees iets te veel net wel, net niet op de kop om goed te zijn. Dus als er geen vlucht het haalt zie ik geen mogelijkheid om Cav er af te rijden.
32 punten is het verschil. Zo zal hij toch nog aan de bak moeten komen. Hopelijk zonder erg. Hij lijkt niks gebroken te hebben op het eerste zicht.jammer Girmaygaan ze toch nog moeten knokken voor de puntjes de komende dagen
Sowieso. Topfavoriet voor de wegrit. Krijgt een parcours op zijn maat + we weten ondertussen dat hij perfect kan pieken naar een wedstrijd.Van Der Poel lijkt mij toch niet slecht te zijn. Schrijf hem ook maar op voor de OS. Als hij Philipsen zo afzet is er niks tegen te beginnen.
Normaal wel, maar zonder die val was het nu wel geklonken geweestGirmay wint volgens mij gewoon de groene trui tenzij hij moet opgeven. Tenzij Philipsen mee gaat in een ontsnapping en Girmay zich laat verrassen. Maar het zag er niet zo erg uit, ik denk dat hij wel verder kan. Maar wel zonde.
En zijn versprekingen zijn niet meer te tellen: "Poulideur" ipv Poulidor... enzovoorts..Renaat: "Hij neemt de kortste weg hé"jongens die man is niet normaal meer. Die kiest gewoon zijn favoriet telkens en vormt dan zijn mening.

Heeft nog groeimarge genoeg bergop.. om nu al de strijdbijl te begraven.. Ieder jaar is anders.Evenekoel begint wat door het ijs te zakken maar Rodriguez doet mee dus geen man overboord.
Niet dat we het nog niet wisten maar de Tour winnen met één van deze twee lijkt toch echt onmogelijk. Zelfs met een halve voorbereiding of eentje die eerst naar italie trekt, niets aan te doen.
Sja, de non-believers zijn er ook weer.. genoteerd nogmaalsGeloof ik niet in, zal ook wel voor Pogi zijn.
Als ik het goed heb zit Ayuso nog bij de oude trainer?Iemand heeft al die posts van 'mou' (identiteit onbekend) eens gebundeld.
Super interessante longread voor iedereen die geïnteresseerd is in waarom Pogacar nu zo goed is dit jaar.
![]()
All posts from user "mou" on cyclingnews forum - Pogacar discussion thread | vttrando.fr
@mou is a mysterious user on the cyclingnews forum who was banned after april 18th 2024. Nobody knows who he is but, starting at the end of 2023 but mainly from march 2024, he provided valuable information about Tadej Pogacar training on this specific thread of the forums ...www.vttrando.fr
Iemand heeft al die posts van 'mou' (identiteit onbekend) eens gebundeld.
Super interessante longread voor iedereen die geïnteresseerd is in waarom Pogacar nu zo goed is dit jaar.
![]()
All posts from user "mou" on cyclingnews forum - Pogacar discussion thread | vttrando.fr
@mou is a mysterious user on the cyclingnews forum who was banned after april 18th 2024. Nobody knows who he is but, starting at the end of 2023 but mainly from march 2024, he provided valuable information about Tadej Pogacar training on this specific thread of the forums ...www.vttrando.fr

Ja, ik denk het.Als ik het goed heb zit Ayuso nog bij de oude trainer?
Ah, daarom is die gebanned? Heeft wel mooie inside info.Ah onze favoriete macho/sexit/racist van het Cyclingnews forum heeft fame gemaakt precies![]()
Vanwaar heeft die al die info vraag ik mij af? Lijkt me wel zeer gedetailleerd? Is dat Javier Sola himself?Iemand heeft al die posts van 'mou' (identiteit onbekend) eens gebundeld.
![]()