Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2 Belgen die jacht maken op een Belg
Abooooooooo
![]()
Of de voorbode van...Zit al weer bij Evenepoel en komt nu ook terug op Pogacar gewoon even een lastig momentje

Denk dat hij dit wel nodig heeft (ook/vooral mentaal).Ik hoop dat Wout zich hier weer niet te hard kapot rijdt met het oog op de spelen en WK.
Je ziet gewoon dat de basis bij Remco iets hoger is dan Vingegaard.Of de voorbode van...
Toch een opsteker voor Evenepoel.
Dat denk ik ook wel. Maar hier zie je toch stilletjes aan dat Vingegaard een gebrekkige voorbereiding gehad heeft. Hij lijkt mij iets meer vermoeid na de opeenstapelingen van zware ritten dan Remco en Pogacar. Het is toch bijna op bij hem.Kan altijd genoeg zijn om even onder het pantser van Vingegaard te kruipen. Het zal wellicht niet genoeg zijn, ..
Dat zeg ik ook. Maar Vingegaard leek ook gewoon (iets) meer vermoeid dan die andere twee.Dit is gewoon niet Vingegaard zijn parcours , Kort en krachtig is meer in het voordeel van voor Pogi en Remco
Wat heeft dit nu weer met non-believers te maken, bergop is Pogi de beste en is geen gewone tijdrit maar met aardig klimkms in, toch heel plausibel dat Pogi nog eens een puntjes op de i wilt zetten ...Sja, de non-believers zijn er ook weer.. genoteerd nogmaals
Denk dat Evenepoel vandaag nogmaals bewijst dat hij ooit kan meedoen voor winst in de TDFWat heeft dit nu weer met non-believers te maken, bergop is Pogi de beste en is geen gewone tijdrit maar met aardig klimkms in, toch heel plausibel dat Pogi nog eens een puntjes op de i wilt zetten ...
Dat bewijst hij al de hele Tour. Denk dat niemand dat ook weerlegd.Denk dat Evenepoel vandaag nogmaals bewijst dat hij ooit kan meedoen voor winst in de TDF

Wat jij een aantal weken geleden als niet realistisch beschouwd lijkt uiteindelijk dan weer wel realistisch te zijn. Alleen maar goed nieuws voor Remco dus.Dat bewijst hij al de hele Tour. Denk dat niemand dat ook weerlegd.
Maar als je realistisch bent dan moet je zeggen dat het tegen een Pogacar en een Vingegaard in topvorm niet gaat gebeuren.
Denk dat we ook ervan uit moeten gaan dat hij niet super veel beter meer zal worden, maar het kan altijd.
We zijn nog maar woensdag ook, dus het spel is nog niet gespeeld. Een slechte dag kan altijd nog.
Maar zoals het er nu uitziet pakt niemand hem nog zijn 3de plek af, zelfs al is hij een rit niet top.
Men schiet niet op die jongen.
Men is gewoon realistisch en zegt dat een rol van betekenis spelen in de tour echt niet aan de orde zal zijn.
En dat lijkt mij toch een hoofddoel van hem te zijn dit jaar. Het is zijn eerste tour, en met de hype die gecreëerd werd lagen de verwachtingen toch hoger.
Nu goed het is nog niet de tour, hij kan nog verrassen. Maar dat lijkt mij alvast niet realistisch.
Hehe but we cannot blame MrKendl hoor.Wat jij een aantal weken geleden als niet realistisch beschouwd lijkt uiteindelijk dan weer wel realistisch te zijn. Alleen maar goed nieuws voor Remco dus.

Dat was dan ook ten tijde van de Dauphine.Wat jij een aantal weken geleden als niet realistisch beschouwd lijkt uiteindelijk dan weer wel realistisch te zijn. Alleen maar goed nieuws voor Remco dus.