Tour de France 2024

Ze kunnen moeilijk zwaktes tonen of toegeven. En zelfs dan nog. Je hebt meer dan conditie alleen. Met conditie alleen kom je er niet. Dat stilliggen heeft ook impact op spieren, botten, wedstrijdritme .. Je kan daar echt geen getal op plakken.

Zo'n val heeft toch gewoon impact. Nu whatever .. ik blijf het toch straf vinden wat hij doet. Ik doe er mijn petje voor af se. Het is een karaktermens hé.
Dat getal lezen ze gewoon af op de powermeter

Steilste in het begin zeker dus moeten niet te lang wachten.

Hirt goed bezig zit er nog bij. Evenepoel heeft echt een goeie ploeg hier.

Ik denk dat Jorgensen dit wel volhoudt.

Jammer dat Van Wilder niet langer heeft kunnen volhouden voorin, had een aanval van Remco wat makkelijker kunnen maken.

Rodriguez valt me toch wat tegen. Die heeft geen stap gezet tegenover vorig jaar. Toch lastig bij INEOS als dit je beste man is.

Yates dunt die groep wel enorm ferm uit maar loopt wel niks in op Jorgenson. Winnaar dus vooraan. Zien of er nog wat gebeurd bij de favorieten.

Daar gaat Pogacar toch weer een ferm eind nog hoor. Kan nog wel wat gebeuren. Vingegaard gedaan dus met een gele droom nog enkel focusen op die 2e plek.

Wel knap van Evenepoel dat hij Vingegaard aankan , had ik op voorhand niet gedacht. Helaas zitten we in een tijdperk van de nieuwe Merckx , Tadej Pogacar. Dat is nog een andere klasse.

Jogenson heeft een probleem... Pogacar rijdt een halve minuut dicht op een kilometer tijd met nog 7 kilometer te gaan.

Op deze manier pakt Pogacar nog een paar minuten voor het klassement. Vingegaard en Evenepoel kijken enkel naar elkaar.

Terug
Bovenaan