Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij kon niet beter.wieltjeszuiger Vingegaard , daar zal geen bromance ontstaan.
2 minuten het verschil tussen Remco en Jonas , is dat nog doenbaar ?
Gezien Jonas zijn schijnbaar dalende vormcurve en wat hij verloor t.o.v. Remco in die eerste tijdrit zou in die laatste tijdrit er nog wel eens om kunnen gaan spannen op deze manier. Zeker als hij morgen er nog in slaagt van dichter te kruipen.2 minuten het verschil tussen Remco en Jonas , is dat nog doenbaar ?
Nope. Zijn elkaar waard nu. Zal voor volgend jaar zijn.
Moeilijk, 1 minuut goedmaken in de tijdrit zal misschien wel lukken (verschil eerste tijdrit was 37 seconden), twee minuten gaat zeer moeilijk worden. Volgende tijdrit is meer klim georiënteerd, minder vlakke stukken waar Remco echt het verschil kan maken. Om tweede te worden zal hij morgen tijd moeten pakken op Jonas.2 minuten het verschil tussen Remco en Jonas , is dat nog doenbaar ?
Gezien Jonas zijn schijnbaar dalende vormcurve en wat hij verloor t.o.v. Remco in die eerste tijdrit zou in die laatste tijdrit er nog wel eens om kunnen gaan spannen op deze manier. Zeker als hij morgen er nog in slaagt van dichter te kruipen.
Denk ik ook, als het echt nog goed draait dan reageer je niet zo emotioneel na de meet. Kerel is gewoon zo goed als op.Als Vingegaard nu al zwaar op de limiet zat in het wiel van Remco, dan kunnen die twee minuten toch zeker nog goedgemaakt worden imo. Maar dan gaat hij morgen sowieso toch al op z'n minst een minuut moeten pakken gok ik.
Dat klopt denk ik ook. Remco: Wat Vingegaard zei aan de finish? 'Merci om mij mee te pakken'.Denk ik ook, als het echt nog goed draait dan reageer je niet zo emotioneel na de meet. Kerel is gewoon zo goed als op.
Tijdslimiet weer verhoogd dus zal wel ok zijn. Ze gaan ook echt niemand er meer uitgooien hé. Of toch Cavendish niet, alé ze gaan daar toch nog een soort ceremonie voor doen in Nice. En eerlijk, gezien er geen vlakke ritten meer zijn en er ook 0 voordeel is voor renners om nu die tijdslimiet te blijven verlengen, maakt het ook niet echt uit. Laat die nu maar gewoon allemaal de Tour uitrijden.
Groenewegen klimt trouwens zeer degelijk hé, die zit gewoon in de grote "groene" bus. Eekhof momenteel solo laatst renner in koers, dan Drizners en dan een klein groepje met o.a. Demare, Cavendish en De Lie.
Het verschil is dat Lance zich alleen focuste op de Tour.Als je dit allemaal ziet... ik begin stilaan te vrezen dat we aan de start van een nieuw Armstrong tijdperk* staan. Dat Vingegaard niet top is staat buiten kijf maar zó ver van zijn top?
EDIT: Also: in before foeterende Evenepoel die klaagt dat Vingegaard niet wou overnemen.
* Dit is geen doping referentie voor alle duidelijkheid
. Wie weet wordt dat 18/26.Was dat niet in 2022? Ik kan me niet herinneren dat een van die twee iets voorhadden vóór de Tour.Graag eens een tour waar iedereen in bloedvorm is. Zien wat dan de verschillen zijn.