Het turnen blijf ik toch altijd de meest spectaculaire en fenomenale sport vinden om te volgen op de OS. Hiernet Biles weer ... wauw.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als Karl nu eens zijn loon laat zakken, dan is er meer voor ons, maar neen...Vrt heeft dan ook maar beperkt aantal uren zendtijd (dacht 200u) gekocht
Laten we wel wezen: merendeel van de vrouwen heeft een groeibeperking (en is vaak nog bitter jong)Het turnen blijf ik toch altijd de meest spectaculaire en fenomenale sport vinden om te volgen op de OS. Hiernet Biles weer ... wauw.
Laten we wel wezen: merendeel van de vrouwen heeft een groeibeperking (en is vaak nog bitter jong)
Lager zwaartepunt lijkt me idd voordeel te zijn voor meeste disciplinesValt me echt op dat die gymnasten niet heel groot zijn, zowel mannen als vrouwen.
Zou dat te maken hebben met vertraagde groei door het intensief trainen van kindsbeen af, of dat kortere mensen een voordeel hebben owv kortere en dus meer explosieve spieren?

Net even op pubmed medische publicatie gezocht : het komt niet door de training, kleiner zijn Id gewoon een voordeelValt me echt op dat die gymnasten niet heel groot zijn, zowel mannen als vrouwen.
Zou dat te maken hebben met vertraagde groei door het intensief trainen van kindsbeen af, of dat kortere mensen een voordeel hebben owv kortere en dus meer explosieve spieren?
Nuja, maar ze blijft het toch maar doen die Simone Biles. Haar naam staat voor mij toch echt wel synoniem aan de olympische spelen, wat een atlete.
Zelfs Thomas Bach is opgedaagd om de gouden medaille van Simone Biles mee te maken.
Ze heeft al minstens zilver bij de damesGe moogt er eigenlijk niet op hopen maar als ze er zoals in Tokyo weer allemaal letterlijk van tussen vallen ziet het er goed uit voor Nina.