UEFA Champions League 2025-2026

Die bal stuit precies wel raar op t moment dat ie botst? Ook niet zo zuiver verdedigd van Mechele toch lijkt me.
Mechele moet eigenlijk de bal aanvallen op die uittrap ipv achteruit te lopen, en Seys moet hem dekking geven. Ik denk dat hij de bal niet aanvalt omdat Seys eigenlijk zijn job niet doet, ook niet nadat Sorloth hem heeft. Staat daar gewoon maar wat te kijken naar een paar spelers van Atletico die nog veertig meter moeten overbruggen..

Hiermee kunnen we eigenlijk niet tevreden zijn hè. Atlético of niet, je moet hier eigenlijk gewoon voorstaan bij de rust.

't Is te hopen dat we dit kunnen doortrekken in de 2de helft.

Mechele moet eigenlijk de bal aanvallen op die uittrap ipv achteruit te lopen, en Seys moet hem dekking geven. Ik denk dat hij de bal niet aanvalt omdat Seys eigenlijk zijn job niet doet, ook niet nadat Sorloth hem heeft. Staat daar gewoon maar wat te kijken naar een paar spelers van Atletico die nog veertig meter moeten overbruggen..

Net de goal nog eens bekeken en klopt idd wat je zegt. Denk ook als hij dekking geeft dat Mechele dan wss wel sneller dat eerste duel zou aangaan.

Laatst bewerkt:
Net de goal nog eens bekijken en klopt idd wat je zegt. Denk ook als hij dekking geeft dat Mechele dan wss wel sneller dat eerste duel zou aangaan.
Exact dat. Mechele kan eigenlijk hem alleen maar proberen afremmen, want het risico op rood bij een overtreding is te groot.

Terug
Bovenaan