Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja aan de andere kant is het alleen grabbelen uit het net. Liever dan de eerste keeper die ze paktDe enige keeper die een bal heeft moeten pakken staat wel aan de overkant.

Mja, van de 7 zaten er een own-goal, een penalty en een flater vd keeper bij.Ja daar ben ik het mee eens. Dat is in zulke matchen altijd belangrijk. En ook zeker geen goals pakken zoals de eerste vandaag. Maar onverdiend kan ik het niet noemen als je 7 goals maakt op 2 matchen
Bwa, kan het nu al verwerken omdat het nog duidelijk is qua cijfers. Zo net met 1 doelpunt (of na penalties) eruit gaan, zou veel zwaarder doorwegen bij mij.Jammer dat het op deze manier moet eindigen, voelt zwaarder aan dan wat we verdienen! Sowieso trots op het voetbal dat ze brachten en het geloof en de durf die er bleef uit komen! Jammer
Ik wil er niets van afdoen he, maar die mannen hebben effectief bijna elke kans binnengelegd terwijl we er een pak gemist hebben. Dus zelfs met al die tegengoals kon het perfect nog. We hebben het vorige week al verloren.Ja aan de andere kant is het alleen grabbelen uit het net. Liever dan de eerste keeper die ze pakt
Brugge mag trots zijn op hun parcours. Maar logisch eindstation
Die tellen ook hè.Mja, van de 7 zaten er een own-goal, een penalty en een flater vd keeper bij.
Niet dat ze het niet verdienen natuurlijk.
Uiteraard. Als je uw thuismatch niet wint, weet je dat het heel moeilijk wordt in CL.Ik wil er niets van afdoen he, maar die mannen hebben effectief bijna elke kans binnengelegd terwijl we er een pak gemist hebben. Dus zelfs met al die tegengoals kon het perfect nog. We hebben het vorige week al verloren.
Blijf het raar vinden dat mensen hier zeggen dat de enige optie daar een own-goal was. Soit.Die tellen ook hè.
Zonder die tussenkomst van Ordonez tikt Sorloth(?) 'm daar ook gewoon binnen, 't is niet dat dat een schlemielige tussenkomst was waarbij de bal per ongeluk in doel beland.
Klopt. En vooral defensief toch beter voor de dag komen. Uiteindelijk scoor je er 4 in totaal. Wat niet veel ploegen zullen doen tegen Atletico. En voor veel ploegen zullen met die 4 goals echt wel kunnen doorstoten. Maar 7 zelf pakken is te veel op dit niveau om door te gaan.Concluderen dat we onze voet wel naast topploegen kunnen zetten maar dat we nog meer onze kansen moeten grijpen, zoals die ploegen dat vaak wel doen.
Ja want Ordonez trapt 'm daar bewust binnen?Blijf het raar vinden dat mensen hier zeggen dat de enige optie daar een own-goal was. Soit.
Wil maar zeggen dat er van die 7 goals ook wel enkele met het nodige geluk waren.
Anyway, mooie campagne. Mooie matchen gezien.
Die extra stap gaat toch heel moeilijk te zetten zijn zonder nieuw stadion. Verschil financieel tussen Club en wat er volgende ronde in de CL tussen zit , is veel te groot en onoverbrugbaar voor een Belgische ploeg onder de huidige omstandigheden.Ondanks dit resultaat, toch maar weer trots op de europese prestatie van Club.
Elk jaar een stap verder blijven proberen zetten
De enige keeper die een bal heeft kunnen pakken.De enige keeper die een bal heeft moeten pakken staat wel aan de overkant.

Jesus Christ, dat zeg ik toch niet? Gewoon niet in zijn eigen goal trappen was de betere optie. Hier werd toen gedaan alsof dat geen mogelijkheid was. Ofwel own-goal, ofwel Sorloth.Ja want Ordonez trapt 'm daar bewust binnen?
Een tussenkomst was daar noodzakelijk en jammer genoeg gaat die helaas voor ons ongelukkig binnen, maar als Ordonez daar niks doet, dan trapt Sorloth 'm gewoon binnen hè.
Uiteindelijk blijft Atletico ook gewoon een ploeg met bijna het drievoudige in marktwaarde. Dat zij meer hun kansen grijpen, ligt ook gewoon aan het feit dat ze over nog een pak meer middelen beschikken. Veel meer dan af en toe je voet naast dat soort ploegen kunnen zetten, kan je ook niet verwachten.Concluderen dat we onze voet wel naast topploegen kunnen zetten maar dat we nog meer onze kansen moeten grijpen, zoals die ploegen dat vaak wel doen.