Silence
Well-known member
Bij Pickx had men (regie) Lardot gecontacteerdAlderweireld bevestigt het ook nog even in de studio.
Hij vond het terecht niet gefloten want een natuurlijke houding..
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij Pickx had men (regie) Lardot gecontacteerdAlderweireld bevestigt het ook nog even in de studio.
Hoe bepaal je wanneer een ploeg wel of niet benadeeld is?
Als hij die bal klem neemt en laat vallen is Bayern ook niet benadeeld en komt die van een teammaat, dan ist toch ook penalty?
Mja een schot dat 7 meter naast gaat en onderweg een arm raakt, fluiten ze ook penalty tegenwoordigJe voorbeeld is iets totaal anders. Dat is een bewuste handeling, terwijl de bal van 1 meter op je hand krijgen geen opzet en geen reactietijd toelaat.
Maar bon, ik vind de regels rond hands zelfs voor de refs soms verwarrend (er zit weinig consistentie in). Ik heb het hier gewoon over mijn common sense: wanneer je door de hands niet benadeeld wordt (en zeker wanneer de verdediger er ook nooit bewust voordeel uit zou halen) vind ik het overdreven om dat te bestraffen met een penalty (en dus bijna zeker een goal).
Niet meer of minder dan olise bvb...Kane is toch ook weer verstoppertje aan het spelen als het om de knikkers gaat...
Mja een schot dat 7 meter naast gaat en onderweg een arm raakt, fluiten ze ook penalty tegenwoordig
Op welke manier?Luis Enrique gewoon beter bijgestuurd na vorige week dan Kompany
Heb er ook last van! Mensen die dat doen verdienen toch geen buitenlucht…Dat fluitje uit de tribune constant, hoe vervelend is dat zeg, stoort me al gans de match
PSG speelt toch veel meer in blok vandaag?Op welke manier?
Tuurlijk, maar Is dat zo onlogisch als je 2 goals voorstaat?PSG speelt toch veel meer in blok vandaag?
Restverdediging, balans in de ploeg, organisatie,..Op welke manier?
Ik wilde net zeggen. Kijk gewoon al naar het scorebord.PSG speelt toch veel meer in blok vandaag?
Die loopt toch overal waar hm niet moet lopen? En altijd afwezig in de puntKane is toch ook weer verstoppertje aan het spelen als het om de knikkers gaat...
Bayern een schim van wat ze vorige week lieten zien... Ik hoop op een vrij snel doelpunt nu om het vuur wat terug in de ploeg te krijgen.Ik wilde net zeggen. Kijk gewoon al naar het scorebord.
Bayern aanvallend ook te plat om er iets tegen te beginnen lijkt het wel.