NeenWordt dit de eerste match dit seizoen waarin Bayern géén goal maakt?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
NeenWordt dit de eerste match dit seizoen waarin Bayern géén goal maakt?

Is dat niet meer Arsenal hun ding?Diaz en Olise willen hem er gewoon inlopen, in plaats van in de box te droppen

Did you see that ludicrous display last night?Is dat niet meer Arsenal hun ding?
Extra punten voor degene die deze snappen.
Die staat toch echt op een positie waar je afhankelijk bent van de ballen die je krijgt.Kane dan wel gescoord in de laatste minuut maar vond dat bijna de slechtste man van het veld vandaag.
Die stond meestal onder Musiala of afhakend op een flankDie staat toch echt op een positie waar je afhankelijk bent van de ballen die je krijgt.
Olise gewoon de beste speler van Bayern dit seizoen samen met Kane. Maar vandaag toch getoond nog niet klaar te zijn om mee te doen voor de ballon d’or. Vond hem vandaag bij de zwakste spelers op het veld. En dat op een heel slecht moment. Los daarvan blijft het 1 van de mooiste spelers op de Europese velden.Die staat toch echt op een positie waar je afhankelijk bent van de ballen die je krijgt.
Ik vond Olise vorige week al zwak, deze week nog veel zwakker. T zijn ook maar deze 2 matchen dat ik hem heb zien spelen maar ik snap de hype echt niet. Alles wat ie deed, mislukte deze week. Vorige week lukte het 1 maal
De geest van het spel =/= correcte beslissingDie weggetrapte/aangeschoten handsiedereen staat daar moord en brand te schreeuwen, doe een keer effe normaal.
Echt nooit of te nimmer penalty als je de geest van het spel volgt, als de regels iets anders zeggen dan mag men die regels dringend herbekijken imo.
De regel waarom het geen hands zou zijn, staat hier wat boven vermeld. Maar imho hadden ze toch iets anders voor ogen bij die regel, eerder een bal die in de kluts wordt weggetrapt dan een bewuste trap als hier. In zo'n fase zoals vanavond zou het geen verschil mogen maken van welke voet de bal komt.Die weggetrapte/aangeschoten handsiedereen staat daar moord en brand te schreeuwen, doe een keer effe normaal.
Echt nooit of te nimmer penalty als je de geest van het spel volgt, als de regels iets anders zeggen dan mag men die regels dringend herbekijken imo.
Daar gaat het mij toch ook over. Dezelfde ploeg wordt hier nu toch 2 keer bevoordeeld.Kan er mij iemand uitleggen waarom dit geen penalty was voor Bayern en waarom het vorige week wel ene was voor PSG?
Kan er mij iemand uitleggen waarom dit geen penalty was voor Bayern en waarom het vorige week wel ene was voor PSG?