UEFA Champions League 2025-2026

Op basis van dees match dik verdiend
Heerlijk mooi voetbal gezien

Maar als je dan zo'n Marquinhos 2 minuten geleden nog met krampen zag afzien en die staat daar dan 2 minuten later te springen voor de supporters.

Zo'n belachelijk gedoe geeft toch een degout van dat spel

Kane dan wel gescoord in de laatste minuut maar vond dat bijna de slechtste man van het veld vandaag.
Die staat toch echt op een positie waar je afhankelijk bent van de ballen die je krijgt.
Ik vond Olise vorige week al zwak, deze week nog veel zwakker. T zijn ook maar deze 2 matchen dat ik hem heb zien spelen maar ik snap de hype echt niet. Alles wat ie deed, mislukte deze week. Vorige week lukte het 1 maal

Die staat toch echt op een positie waar je afhankelijk bent van de ballen die je krijgt.
Die stond meestal onder Musiala of afhakend op een flank
Kwam ballen halen tussen de centrale verdedigers
Die nam inworpen op eigen helft hè

Die moet in en rond die box hangen en zelfs daar liep die vaak weg ipv zich te laten betrekken in het kaatsen

Ik vond Olise vorige week al zwak, deze week nog veel zwakker. T zijn ook maar deze 2 matchen dat ik hem heb zien spelen maar ik snap de hype echt niet. Alles wat ie deed, mislukte deze week. Vorige week lukte het 1 maal
Olise gewoon de beste speler van Bayern dit seizoen samen met Kane. Maar vandaag toch getoond nog niet klaar te zijn om mee te doen voor de ballon d’or. Vond hem vandaag bij de zwakste spelers op het veld. En dat op een heel slecht moment. Los daarvan blijft het 1 van de mooiste spelers op de Europese velden.

Bon, vandaag gewoon teveel spelers niet op niveau. Davies en Musiala die nog niet helemaal terug zijn na hun blessure, de ref had men ook niet echt mee, en de kern die niet breed genoeg is. Maar vooral, een heel sterke tegenstander. Verdiende finalist. En nog eens bedankt voor vorige week mannen!

Die weggetrapte/aangeschoten hands :rofl: iedereen staat daar moord en brand te schreeuwen, doe een keer effe normaal. :sarcastic:
Echt nooit of te nimmer penalty als je de geest van het spel volgt, als de regels iets anders zeggen dan mag men die regels dringend herbekijken imo.

Die weggetrapte/aangeschoten hands :rofl: iedereen staat daar moord en brand te schreeuwen, doe een keer effe normaal. :sarcastic:
Echt nooit of te nimmer penalty als je de geest van het spel volgt, als de regels iets anders zeggen dan mag men die regels dringend herbekijken imo.
De geest van het spel =/= correcte beslissing

De regel waarom het geen hands zou zijn, staat hier wat boven vermeld. Maar imho hadden ze toch iets anders voor ogen bij die regel, eerder een bal die in de kluts wordt weggetrapt dan een bewuste trap als hier. In zo'n fase zoals vanavond zou het geen verschil mogen maken van welke voet de bal komt.

Kan er mij iemand uitleggen waarom dit geen penalty was voor Bayern en waarom het vorige week wel ene was voor PSG?

Alstublieft niet.
We hebben gisterenavond hier al paginalange discussies gezien waarbij Jan en alleman zijn eigen interpretatie van de regels komt geven en waarom zijn interpretatie de correcte is.

Laat het uit he, niets zo saai en vermoeiend als u door zo'n posts te moeten worstelen.

PSG over 2 matchen terecht door maar het had heel anders kunnen geweest zijn als PSG met 10 man had gespeeld.

Die vroege goal bepaalt direct het spelverloop.

Met die snelle 0-1 kon PSG zich 100pct focussen op organisatie. 8-9 man in de box zodra Diaz/Olise aan de bal was. Ze hebben Bayern op geen enkel moment in de match maten komen. Dat er dan een counter uit komt, is het natuurlijke gevolg der dingen.

Heel mature match van PSG en Bayern miste gewoon de magie om er door te geraken. Helaas pindakaas.

Enige wat je Bayern kan verwijten is dat die 0-1 te snel en te makkelijk viel. Dat is gewoon het te vermijden scenario en dan verdedigt ge nog zo laks. Soit. Ik kijk al uit naar de finale.

Terug
Bovenaan