UEFA Champions League 2025-2026

Je kan daar mee lachen maar tegen de Rangers is dat nu toch heel duidelijk gebleken. Die staan ondertussen voorlaatste in Schotland.

Over het niveau van Monaco kan ik niks zeggen. Frans voetbal volg ik echt niks van.

Heb het vandaag niet gezien. Matchen om 19 uur, wie vind dat nu uit. Wel heel mooie uitslagen voor Brugge en Union.
Matchen om 19:00 > 21:00!

Kijk je uit naar City - Napoli.

Enerzijds om KDB te zien bij Napoli, maar anderzijds ook gewoon om te kijken die ploeg presteert in de CL onder Conte, krijgen ze na nog geen twintig minuten rood :sop:

4-1 zeg, totaal niet verwacht, maar sterk Club en zwak Monaco ook wel alleszins.

Wat een speeldag voor de Belgische ploegen, heerlijk, staan we daar mooi bovenaan met 2 ploegen, dank u play-offs :unsure:

Oja, Hans, GOAT :bow:

Rashford die hier een Salah-tje doet. Totaaaaaal niet in de match zitten en dan uit het niks de match beslissen. Wat een bom seg.

Ook al is het maar na 1 speeldag, maar omdat we dit waarschijnlijk maar eenmalig gaan zien, even de top vijf:

CL.jpg

ja, nu Atalanta, Bayern en Barcelona... ik zou het straf vinden als we meer dan 0/9 gaan halen in die matchen, zeker aangezien de eerste 2 op verplaatsing zijn.
Pittig schema inderdaad, had het gisteren ook gezien. Als we dat kunnen doorstaan met minstens 1 op 9 zou dat al geweldig zijn. Erna trouwens Sporting uit en Arsenal thuis. De kans is reëel dat we de komende vijf wedstrijden geen overwinning pakken. Het zal vooral in de laatste twee potten moeten gebeuren tegen Almaty en Marseille.

Ik vind het ergens jammer dat we Marseille thuis als laatste krijgen. Dat gaat wellicht een do or die wedstrijd zijn met veel druk en stress. Ik had daar toch liever Barcelona/Arsenal thuis gezien, dan kregen we mogelijks/wellicht een (veredeld) B-elftal te zien. Maar goed, 't is nu zo. Misschien gaan we onverhoopt winnen in Bergamo of Lissabon, dat zou de zaken een pak vergemakkelijken.

ja, nu Atalanta, Bayern en Barcelona... ik zou het straf vinden als we meer dan 0/9 gaan halen in die matchen, zeker aangezien de eerste 2 op verplaatsing zijn.
Op Atalanta zijn we een dik halfjaar geleden met 1-3 gaan winnen, dus als we ons huidige CL-vormpeil (Monaco, Glasgow) ook tegen hen op de mat kunnen leggen, zijn punten halen daar toch niet zó straf? Bayern en Barcelona zou idd fantastisch zijn moesten we daartegen al minstens 1 op 6 kunnen halen...

Terug
Bovenaan