Goh, die gaat uiteraard wel wat opleveren, maar een recordbedrag lijkt me wel voorbarig. Het is en blijft een back uiteindelijk.Seys blijft me elke keer verbazen. Dat kan toch niet anders of die vertrekt ooit voor een recordbedrag bij Club?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goh, die gaat uiteraard wel wat opleveren, maar een recordbedrag lijkt me wel voorbarig. Het is en blijft een back uiteindelijk.Seys blijft me elke keer verbazen. Dat kan toch niet anders of die vertrekt ooit voor een recordbedrag bij Club?
Matchen om 19:00 > 21:00!Je kan daar mee lachen maar tegen de Rangers is dat nu toch heel duidelijk gebleken. Die staan ondertussen voorlaatste in Schotland.
Over het niveau van Monaco kan ik niks zeggen. Frans voetbal volg ik echt niks van.
Heb het vandaag niet gezien. Matchen om 19 uur, wie vind dat nu uit. Wel heel mooie uitslagen voor Brugge en Union.
Gij hebt duidelijk geen kinderen die nog naar een hobby moeten, huiswerk maken, wassen en slapen gaanMatchen om 19:00 > 21:00!

Gij hebt duidelijk geen kinderen die nog naar een hobby moeten, huiswerk maken, wassen en slapen gaan![]()
Of hij vraagt het aan de buurvrouw!Of hij heeft een vrouw die daarvoor zorgt!

Kijk je uit naar City - Napoli.
Enerzijds om KDB te zien bij Napoli, maar anderzijds ook gewoon om te kijken die ploeg presteert in de CL onder Conte, krijgen ze na nog geen twintig minuten rood![]()
De voetbalgoden zaten nog in Brugge, helaas. Zeer jammer ditEn Kev eraf :/
Kunnen is het probleem nietMet 4-1 kwam Monaco nog goed weg, kunnen we dit niveau niet eens in jpl halen aub.

ja, nu Atalanta, Bayern en Barcelona... ik zou het straf vinden als we meer dan 0/9 gaan halen in die matchen, zeker aangezien de eerste 2 op verplaatsing zijn.Ook al is het maar na 1 speeldag, maar omdat we dit waarschijnlijk maar eenmalig gaan zien, even de top vijf:
Bekijk bijlage 44273
Je hebt gelijk, voor aanvallende spelers wordt altijd overbetaald.Goh, die gaat uiteraard wel wat opleveren, maar een recordbedrag lijkt me wel voorbarig. Het is en blijft een back uiteindelijk.

Pittig schema inderdaad, had het gisteren ook gezien. Als we dat kunnen doorstaan met minstens 1 op 9 zou dat al geweldig zijn. Erna trouwens Sporting uit en Arsenal thuis. De kans is reëel dat we de komende vijf wedstrijden geen overwinning pakken. Het zal vooral in de laatste twee potten moeten gebeuren tegen Almaty en Marseille.ja, nu Atalanta, Bayern en Barcelona... ik zou het straf vinden als we meer dan 0/9 gaan halen in die matchen, zeker aangezien de eerste 2 op verplaatsing zijn.
Op Atalanta zijn we een dik halfjaar geleden met 1-3 gaan winnen, dus als we ons huidige CL-vormpeil (Monaco, Glasgow) ook tegen hen op de mat kunnen leggen, zijn punten halen daar toch niet zó straf? Bayern en Barcelona zou idd fantastisch zijn moesten we daartegen al minstens 1 op 6 kunnen halen...ja, nu Atalanta, Bayern en Barcelona... ik zou het straf vinden als we meer dan 0/9 gaan halen in die matchen, zeker aangezien de eerste 2 op verplaatsing zijn.