Enkel het resultaat van vandaag moeten we onthouden.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En onthouden dat we van Salzburg thuis geen schrik hoeven te hebbenEnkel het resultaat van vandaag moeten we onthouden.
Enkel het resultaat van vandaag moeten we onthouden.

Ik vond hem te vaak terug achteruit spelenOok een goeie Meijer gezien![]()
Nee nee, je mist het groter plan van rsca -> door te verliezen hebben ze nu een extra 2 matchen die ze kunnen spelen, dus extra punten voor rsca dit seizoenGoede zaak deze overwinning. Na het falen van Charleroi en in mindere mate Anderlecht (want zij hebben het vangnet nog) hebben we de punten echt nodig. Ik hoop dan ook echt dat wij dit seizoen eens beginnen aan een consistenter Europees parcours. We staan aan de rand van "grote" dingen als land, dus de punten zijn nodig.

Nee nee, je mist het groter plan van rsca -> door te verliezen hebben ze nu een extra 2 matchen die ze kunnen spelen, dus extra punten voor rsca dit seizoen![]()

Je mist het grootste plan volledig. We laten ons elimineren door Sherif of AEK en kunnen vol voor de titel gaan omdat al de rest punten gaat verspelen door de Europese belasting. Een maand of 2 zal die hoop misschien overeind blijvenNee nee, je mist het groter plan van rsca -> door te verliezen hebben ze nu een extra 2 matchen die ze kunnen spelen, dus extra punten voor rsca dit seizoen![]()

ik hoop van wel, zoals hierboven al gezegd: we kunnen de Europese punten zeer goed gebruiken en na de uitschakeling van Chalala kunnen we niet nog een ploeg minder riskeren.Je mist het grootste plan volledig. We laten ons elimineren door Sherif of AEK en kunnen vol voor de titel gaan omdat al de rest punten gaat verspelen door de Europese belasting. Een maand of 2 zal die hoop misschien overeind blijven
Maar serieus : Anderlecht haalt de groepsfase niet.

Tegen AEK gaan we eruit. 2de match is ginder en we hebben geen defensie die in staat is om onder grote druk te voetballen. Je zal wel zien. Allez zien, we kunnen het nergens zien. Misschien maar best ook :-Dik hoop van wel, zoals hierboven al gezegd: we kunnen de Europese punten zeer goed gebruiken en na de uitschakeling van Chalala kunnen we niet nog een ploeg minder riskeren.
Nee nee, ik zie jullie easy winnen van de sheriff's vanavond, dan 3 easy wins in JPL comp tegen Zulte, Dender en Gent en dan een gigantische pandoering, 8-0 of zo tegen Union en Hasi die vliegt![]()

Aanvallend toch, verdedigend geven ze toch te gemakkelijk kansen wegClub wel aan beste match vh seizoen so far bezig