Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Knappe goal.
Erop en erover boys.
Iemand vertrouwen geven is belangrijk. Maar we zijn een team. Laat hem maar wat draaien en keren in Brugge.Het is Forbs gegund, maar het seizoen is nog lang. Heeft bij ons ook met vlagen iets laten zien, maar veel te weinig. Misschien vind hij bij Brugge wel zijn draai.
Als het een "Noa Lang" - achtig verhaal wordt, ben ik al lang contentHet is Forbs gegund, maar het seizoen is nog lang. Heeft bij ons ook met vlagen iets laten zien, maar veel te weinig. Misschien vind hij bij Brugge wel zijn draai.

Goeie inval van sabbe ook,maar seys idd wat heeft die weer gegevenDik verdiend. Sowieso beste match van Club dit seizoen.
Beste spelers Forbs, Seys en Tzolis.
Lang had wel degelijk talent, maar niet de juiste mentaliteit. Forbs heeft wel de juiste mentaliteit, maar mist kwaliteiten. Toch zeker die bij Ajax passen.Als het een "Noa Lang" - achtig verhaal wordt, ben ik al lang content![]()
wat hij vanavond getoond heeft was anders wel deftig, vraagt bevestiging natuurlijk, maar kerel kan duidelijk voetballenLang had wel degelijk talent, maar niet de juiste mentaliteit. Forbs heeft wel de juiste mentaliteit, maar mist kwaliteiten. Toch zeker die bij Ajax passen.
Kwaliteiten dat 020 zou kunnen gebruiken bedoel je.Lang had wel degelijk talent, maar niet de juiste mentaliteit. Forbs heeft wel de juiste mentaliteit, maar mist kwaliteiten. Toch zeker die bij Ajax passen.
Ja inderdaad, al sinds Hayen hoofdcoach werd heeft ie echt al wel uitgeblonken in zijn goede wissels.Het kan de mens maar deugd doen. Eerste basisplaats en beslissend zijn in een belangrijke wedstrijd.
Het zou lang niet de eerste speler zijn die vroeger gefaald is, zogezegd "de kwaliteiten mist" en dan ergens anders met het nodige vertrouwen en goed gevoel plots een stap vooruit zet. Tijd zal het uitwijzen.
De wissel aan de rust van Sabbe voor Meijer was alleszins wel bepalend, pluim voor de coach.
Sowieso, dat laatste. Een sterke, voetballende CV hebben we nodig. Zou die Osuji niet bijna klaar zijn die ze in de winter hebben gehaald? Heeft in de voorbereiding toch ook meegespeeld dacht ik.Ja inderdaad, al sinds Hayen hoofdcoach werd heeft ie echt al wel uitgeblonken in zijn goede wissels.
Gisteren werd eindelijk duidelijk voor mij waarom scouting bepaalde spelers aangetrokken heeft:
- Forbs: overduidelijk, iemand met snelheid op de flank die een goede dribbel heeft konden we echt wel gebruiken (Talbi verkopen voor 20M en voor 7M Forbs halen is proper gedaan)
- Stankovic: dat schot op doel dat er net niet in ging was wel knap, verder wordt dit duidelijk wel een basisspeler als die zo verder evolueert
- Tresoldi: toch wel sterker dan Vermant man-tegen-man, kan goed een bal bijhouden en niet egoïstisch, zou hem graag wat meer zien spelen
enkel bij Reis heb ik mijn twijfels, duurt allemaal wat lang bij hem, weet niet of dat zo simpel kan aangepakt worden?
Toch blijf ik vinden dat ze een CV en een spits moeten bijkopen, er gaan weer een hoop matchen aankomen, momenteel hebben we weinig blessures maar dat gaat niet altijd zijn
Ook wel wat mixed feelings over de geruchten van een Edozie die voor 10M zou kunnen komen -> na wat we van hem bij rsca hebben gezien is die gewoon minder dan Tzolis en Forbs, maar iemand van 10M ga je toch niet op de bank zetten?Sowieso, dat laatste. Een sterke, voetballende CV hebben we nodig. Zou die Osuji niet bijna klaar zijn die ze in de winter hebben gehaald? Heeft in de voorbereiding toch ook meegespeeld dacht ik.
Reis is inderdaad wel wat teleurstellend tot nu toe.
Zou ik eerlijk gezegd niet snappen als Club Brugge daar 10 miljoen voor zou betalen. Er lijken mij voor dat geld toch betere alternatieven te zijn. Zijn statistieken waren ook niet wat het moest zijn in de tijd dat hij speelde en was ook constant geblesseerd. Iets wat in Engeland ook al was. Dus heeft niet enkel met de medische staf van Anderlecht te maken.Ook wel wat mixed feelings over de geruchten van een Edozie die voor 10M zou kunnen komen -> na wat we van hem bij rsca hebben gezien is die gewoon minder dan Tzolis en Forbs, maar iemand van 10M ga je toch niet op de bank zetten?
Zou het een bizarre move vinden